BENJAMÍ M. - T.OBERTURA
QUINTÍ - SMP se Casal Vilafranca "A"

Febrer
Sant Quintí de Mediona

Poliesportiu Municipal

QUINTÍ
SMP se Casal Vilafranca "A"

El futbol no es una ciència exacta, ja que aquesta setmana s'han donat uns resultats poc lògics i sospitosos.

Es nota que s'acaba la temporada i que els equips que tenen problemes per mantenir la categoria treuen petroli d'allar on no ni ha, el partit d'avui era vital poder treure els tres punts, doncs tant l'ATC.SEGRE, que es l'equip que ens visitava, com nosaltres no estem matemàticament salvats per mantenir la categoria, els tres punts avui eren necessaris, però el futbol es molt capritxós i no guanya sempre el que te mes oportunitats davant de porteria, l'ATLÈTIC no es que hagi fet un gran partit, però si l'equip que a tingut mes oportunitats de gol. L'equip se'l veu un xic nerviós i se'ls hi nota la pressió de la responsabilitat que tenen en aquest tram final de la lliga, davant d'un equip com el que ens visitava i que feia un futbol directe amb poc control però si pilotades llargues ens va faltar asserenar el joc i fer el futbol que nosaltres sabem fer.

Es varen fer dos gols a la primera part, un per cada bàndol, igual que a la segona part, nosaltres vam tenir una ocasió molt clara de poder fer el 3 a 1 que segur ens hauria donat els tres punts, però en la jugada següent en una falta ens van empatar a 2, val a dir que nosaltres vam tenir mes oportunitats que l'equip visitant, ja que només en va disposar de dues per fer els dos gols, que per cert van ser calcats l'un de l'altre, dues faltes i dos remats de cap, per cert molt mal defensades.

Ens queden dues finals que amb una mica de sort i encert per part de tots plegats salvarem la categoria. El proper dissabte contra la RAPITENCA es vital puntuar.

Els gols els var fer en MARC MORENO (2).

Van jugar en JORDI GRIMAU, MARC SAMSÓ, ARNAU RUBIÓ, ALEIX RETAMAL,  CESC DOMÈNECH, ANDERSSON SILVA,  PERE ROSICH, MARC MORENO, ARNAU ALSINA, CRISTIAN GONZÁLEZ, MIQUEL GIRALT, també en JORDI SANTOLARIA, ROGER ROMAGOSA, CARLES COMPTE,  MIQUEL PIQUÉ, PAU ESCAMILLA i JOSEP JUST.