BENJAMÍ M. - T.OBERTURA
La Granada - SMP se Casal Vilafranca "A"

Gener
La Granada

Pista Municipal Poliesportiva

La Granada
SMP se Casal Vilafranca "A"

Es inhumà juga a les 15,30 hores a 31 graus de temperatura i no haver regat el terreny de joc.

Quedant tres partits per acabar la temporada, i cada partit es una final per salvar la categoria, els nostres jugadors son conscients del molt que ens juguem cada partit i surten des de el primer minut a per totes. El partit jugat a Tortosa va ser una mostra d'aquesta actitud i de la seriositat que li van donar malgrat la forta calor que feia a l'hora del partit.

Els primers 35 minuts van ser de molt bon futbol, dominant en totes les facetes dins el terreny de joc, molt bona defensa, un mig del camp que empenyia la pilota amunt i una davantera que creava ocasions de gol i fruit d'aquest bon joc i domini el primer gol ja va arribar al minut 6, la mostra d'aquest bon joc es va traduir en 3 gols mes abans d'arribar al minut 35, i val a dir que el nostre porter només tenia feina a suportar la forta calor que feia.

La segona part ja va ser diferent, va baixar molt la qualitat del joc envers la primera part, el domini ja no va ser tant insistent però malgrat això no es va perdre mai el control del partit, el domini era altern però ocasions de gol poques tant pels uns com pels altres, el TORTOSA va fer l'únic gol en una jugada aïllada, els molts canvis de jugadors, la forta calor i el cansament va tenir molt que veure en el joc d'aquest segon temps.

Els golejadors van ser en MARC MORENO (2), PERE ROSICH (1) i MIQUEL GIRALT (1).

Van jugar en JORDI GRIMAU, MARC SAMSÓ, ARNAU RUBIÓ, ALEIX RETAMAL, CESC DOMÈNECH, ANDERSSON SILVA, PERE ROSICH, MARC MORENO, JOSEP JUST, CRISTIAN GONZALEZ, MIQUEL GIRALT, i també ROGER ROMAGOSA, POL SAGARRA, MIQUEL PIQUÉ, CARLES COMPTE, ARNAU ALSINA, i PAU ESCAMILLA.

Dissabte una altre final contra l'ATC.SEGRE.             FORÇA, PIT i COLLONS!!!!!!!!!!!!.