Preferent Infantil Grup 1
F.E. Atlètic "A" - S. Creus "A"

Maig
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "A"
S. Creus "A"

Acabada la jornada d'aquest cap de setmana arribem a les darreres 4 jornades decisives.

En el partit d'avui era imprescindible aconseguir els tres punts en disputa, la fita s'ha assolit sense fer un futbol brillant, però amb el compromís de deixar aquest equip a la categoria preferent i lluitar fins el final com estem fent darrerament.

El partit d'avui a demostrat que l'equip a millorat molt darrerament, estones de bon joc i estones de no tant bon joc, però l'actitud i la pressió a millorat molt, avui la primera part a sigut millor que la segona, al fer el primer gol al minut 7 a donat tranquil.litat a l'equip, i el fet d'anar al vestidor a la mitja part amb un 3 a 0, a fet que la segona part l'equip a jugat mes relaxat i no tant incisiu com la primera, també pot ser degut als canvis de jugadors introduïts a l'equip que el partit a perdut la dinàmica de la primera part. De totes maneres em demostrat ser superiors a l'equip contrari, com també es demostra a la taula classificatoria.

A partir d'ara les darreres 4 jornades son unes autèntiques finals, aquí ens juguem la permanència a la categoria, estic convençut que l'equip no ens defraudarà i aconseguirem aquesta fita, el primer matx ball dissabte al camp del TORTOSA, partit a priori difícil però assequible.

Només cal PIT i COLLONS!!!!!!.

Els golejadors d'avui en MARC MORENO (2) i JOSEP JUST (1).

Han jugat en JORDI GRIMAU, JORDI SANTOLARIA, ARNAU RUBIÓ, ALEIX RETAMAL, CESC DOMÈNECH, ANDERSSON SILVA, PERE ROSICH, MARC MORENO, MIQUEL GIRALT, CARLES COMPTE, JOSEP JUST, també en MARC SAMSÓ, ROGER ROMAGOSA, MIQUEL PIQUÉ, CRISTIAN GONZÁLEZ, ARNAU ALSINA, i PAU ESCAMILLA, p.s. ROGER GARGALLO.