Preferent Infantil Grup 1
Santboia "A" - F.E. Atlètic "A"
Diumenge 19

abril
Sant Boi del Llobregat

Mpal. Joan Baptista Milà

Santboia "A"
F.E. Atlètic "A"

Derrota justa però el resultat final excessiu.

El partit a priori es presentava difícil i axis va ser, el Santboià va sortit mes endollat que nosaltres, volia anar pel partit com mes aviat millor, potser perquè a la primera volta va perdre a casa nostre o perquè els darrers resultats nostres li van aixecar les orelles, el fet var ser que va sortir amb molta mes intensitat que nosaltres i als 4 minuts ja ens havia fet un gol, malgrat aquest contratemps i que al cap de 6 minuts ens fessin el segon, nosaltres no ens vam descompondre, al cap de 2 minuts els hi vam fer el 2 a 1 i amb aquest resultat es va arribar a la mitja part.

La segona part es va continuar igual, amb mes possessió de la pilota per part del Santboià, ens costava trenar una jugada fruit de la major intensitat per part de l'equip local i també pel concert de "pito" del Sr. àrbitre (bastant casolà), i lo insòlit va ser quan al minut 70 el resultat era de 3 a 2 va allargar d'una manera incomprensible quasi 4 minuts mes el partit i també d'una manera insòlita ens van fer 2 gols mes, d'una manera encara mes insòlita.

En resum, el partit el va guanyar l'equip que hi va posar mes ganes, intensitat i convicció de que s'havia de guanyar, nosaltres, sota el meu punt de vista, ens va faltar tenir a lo millor les idees mes clares de com afrontar el partit. A les 4 de la tarda veig que no ens va be jugar.

Ens queden 6 partits, 4 a casa i 2 a fora, verdaderes finals per poder salvar la categoria, tenim equip per assolir-ho, estic convençut que o aconseguirem. A per totes i sense nervis.

El golejador en MIQUEL GIRALT (2).

Van jugar en  JORDI GRIMAU, JORDI SANTOLARIA, ALEX NUÑEZ, ALEIX RETAMAL, CESC DOMÈNECH, ANDERSSON SILVA, PERE ROSICH, JOSEP JUST, CRISTIAN GONZÁLEZ, MIQUEL GIRALT, MARC MORENO, també ARNAU RUBIÓ, MARC SAMSÓ, ROGER ROMAGOSA, CARLES COMPTE, ARNAU ALSINA i PAU ESCAMILLA.