Preferent Infantil Grup 1
F.E. Atlètic "A" - Reus Deportiu "B"

abril
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "A"
Reus Deportiu "B"

No sempre el resultat final fa justícia amb el desenvolupament del partit i avui a sigut un dia d'aquests.

Avui l'afecció que hi havia al camp a pogut veure el millor partit del que portem de temporada del nostre Infantil "A", l'equip contrari era el Reus Deportiu, un equip que fa bon futbol i que està a la part alta de la classificació, però avui s'ha vist desbordat per un Atlètic impressionant que va a mes partit a partit.

La primera part ja s'ha vist que els nostres anaven per feina, i que seguin la tònica dels darrers partits era una bona senyal per puntuar, l'equip a estat en tot moment amb una molt bona actitud, fent una forta pressió al contrari, recuperant pilotes al mig del camp, fent el gol ja al minut 9, en una gran jugada iniciada al mig del camp continuant per la banda i finalitzant en un gran remat de cap, un gran gol, l'equip a continuat amb la mateixa tònica gaudint de dues ocasions de gol mes abans de la mitja part, que el porter i el travesser han impedit que entrés dins a porteria.

La segona part l'entrenador a fet alguns canvis que no han afectat gens en la bona dinàmica del equip, una forta defensa, intentant jugar la pilota, quan es podia i s'han creat una altre vegada dues ocasions clares de gol, que només el porter i la mala sort han impedit que anessin dins a porteria, anaven passant el minuts amb un resultat injust fins al moment, amb la por que en una jugada desgraciada et fessin l'empat que hauria sigut totalment injust. Al final després de patir en el darrers minuts, malgrat que l'àrbitre a allargat el partit 3 minuts, el perquè només el sap ell, s'ha fet justícia. El resultat final hauria d'haver sigut de 3 o 4 gols a 0, ja que el Reus no ha tingut cap oportunitat clara de gol.

El gol l'ha fet en JOSEP JUST.

Han jugat en JORDI GRIMAU,  JORDI SANTOLARIA, ALEX NUÑEZ, ALEIX RETAMAL, CESC DOMÈNECH, ANDERSSON SILVA, PERE ROSICH, MARC MORENO, MIQUEL GIRALT, CARLES COMPTE, JOSEP JUST, també han jugat MARC SAMSÓ, ROGER ROMAGOSA,  POL SAGARRA, PAU ESCAMILLA, CRISTIAN GONZÁLEZ, i MIQUEL PIQUÉ. p.s. ANTONIO BACA.

Propera setmana al camp del SANTBOIÀ, a intentar puntuar i seguir cap amunt.