Mainada

GELIDA
:
Cabanyes "A"

L'equip mercès el seu gran esforç i la bona feina feta, ja a sortit de la zona perillosa.

Era esperat amb un certa por el partit contra el darrer classificat del grup, l'AMPOSTA malgrat tenir cero punts, es un equip que darrerament li fan pocs gols, per això havia una certa prudència a l'hora de donar per endavant el partit per guanyat. Aquest partit pertany a la jornada 16, que es va suspendre a petició de l'AMPOSTA, i que s'ha jugat el dijous Sant dia 2 a les 7 de la tarda.

El partit no es que vagi ser de molta superioritat, ni de qualitat futbolística, l'Atlètic conscient de que havia de guanyar va jugar un xic nerviós al veure que passaven els minuts i no entrava la pilota a la porteria contraria, l'AMPOSTA va tenir les seves oportunitats, poques, nosaltres un xic atabalats però de mica en mica anavem posant setge a la porteria contraria, fruit d'aquest setge va venir el primer gol que no va ser fins al minut 49 i en pocs minuts, el segon, el tercer i el quart, acabant aquest partit amb un resultat just de 0 a 4.

Aquest resultat, donarà molta moral a l'equip per afrontar els propers partits, que seran molt disputats, el primer aquest dissabte contra el REUS DEPORTIU, una prova de foc per veure la millora general del nostre equip.

Els gols els han fet en JOSEP JUST (2), MIQUEL GIRALT (1), i PERE ROSICH (1).

Han jugat en JORDI GRIMAU, MARC SAMSÓ, JORDI SANTOLARIA, ROGER ROMAGOSA, CESC DOMÈNECH, ANDERSSON SILVA, MIQUEL PIQUÉ, MARC MORENO, ARNAU ALSINA, CRISTIAN GONZÁLEZ, MIQUEL GIRALT, també en ALEX NUÑEZ, ARNAU RUBIÓ, ALEIX RETAMAL, POL SAGARRA,  CARLES COMPTE, PERE ROSICH i JOSEP JUST.