LLIGA
PENEDÈS - AEK St. Cugat

Desembre
Vilafranca del Penedès

Zona Esportiva (Pavelló Firal)

PENEDÈS
AEK St. Cugat

Si un equip tenia de resultar guanyador els mèrits els a fet l'Atlètic, per joc i oportunitats.

El partit era esperat amb una certa por ja que en el partit de la primera volta el NÀSTIC ens va donar una lliçó de joc i varem patir una forta golejada, també som conscients que el nostre equip a fet una gran millora en quan a joc, actitud i intensitat, avui s'ha fet palès aquest fet.

El partit a sigut jugat amb molta intensitat pels dos equips, que buscaven la victòria i des de el primer minut s'ha posat en manifest que seria un partit molt travat, amb una defensa molt expeditiva com ja ens te acostumats en els darrers partits, no deixava acostar-se als davanters rivals, la lluita ferotge era al mig del camp per veure qui tenia la iniciativa, la davantera lluitant per veure si pescaven alguna pilota i arribar a la porteria contraria, la primera part no s'ha arribat tant a porteria com a la segona, que hem tingut dues ocasions clares d'haver fet el gol o els gols que ens hauria donat merescudament els tres punts, puc dir que el nostre equip a pesar de la calor que feia a arribat al final del partit mes sencer que el contrari, físicament estan com a roures.

Darrerament tinc molt bones sensacions pel futur del nostre equip, s'està fent molt bona feina, i al final crec que en traurem bons resultats.

El proper dijous dia 2 desplaçament a AMPOSTA, per jugar el partit aplaçat de la jornada 16, molta cura amb aquest partit, no ho sembla però es un partit TRAMPA.

Han jugat en JORDI GRIMAU, JORDI SANTOLARIA, ALEX NUÑEZ, ALEIX RETAMAL, CESC DOMÈNECH, ANDERSSON SILVA, PERE ROSICH, MARC MORENO, ARNAU ALSINA, CARLES COMPTE, MIQUEL GIRALT, i també MARC SAMSÓ, MIQUEL PIQUÉ, CRISTIAN GONZALEZ, i JOSEP JUST. A la banqueta ORIOL CIURÓ (ps), ROGER ROMAGOSA i POL SAGARRA.