LLIGA

ESCOLA INTERMUNICIPAL

INTER
PENEDÈS

Partit molt emocionant d'un equip que cada setmana va a més.

Victòria molt convincent davant d'un equip molt físic que no donava una pilota per perduda, el partit a sigut molt travat amb una bona actitud, com la setmana passada, amb una defensa expeditiva i molt segura i un mig del camp que s'ha fet un tip de treballar, els davanters esbatussant-se amb la defensa, sense profit, la primera part a sigut bastant anivellada, no havent-hi gaires ocasions de gol, la defensa visitant era molt expeditiva amb pilotades llargues moltes vegades sense to ni son, l'Atlètic era l'únic equip que intentava fer joc per terra i per les bandes, els primers 35 minuts han acabat amb empat a cero i poca feina per els porters.

La segona part l'equip s'estirat una mica més que la primera part, motiu pel qual s'ha arribat més a porteria, han sigut uns 25 minuts de bon futbol i d'arribades a porteria, fruit d'aquest domini han vingut els dos gols i la tranquil.litat a l'equip, només una jugada desafortunada a falta de 10 minuts que l'equip visitant a fet el seu gol (2 a 1) a fet perillar una victòria que era totalment justa.

En resum molt bon partit i tres punts molt merescuts.

Dissabte 28 a les 11,00 hores al Catllar contra el Nástic, jo crec que podem pescar alguna cosa. tenim una setmana per fer volar coloms, a veure si fent-los volar en posem quan menys un al sarró.

Els golejadors han sigut en MIQUEL GIRALT i PERE ROSICH.

Han jugat en JORDI GRIMAU, JORDI SANTOLARIA, ALEX NUÑEZ, ALEIX RETAMAL, CESC DOMÈNECH, ANDERSSON SILVA, PERE ROSICH, MARC MORENO, ARNAU ALSINA, CRISTIAN GONZÁLEZ, PAU ESCAMILLA, també en ARNAU RUBIÓ, ROGER ROMAGOSA, CARLES COMPTE, MIQUEL PIQUÉ, MIQUEL GIRALT, i JOSEP JUST. Porter reserva ANTONIO BACA.