Mainada

Masquefa
:
Cabanyes "A"

Important victòria a camp contrari, contra un rival que ens havia guanyat a casa a la primera volta.

Partit molt ben jugat en un camp difícil de puntuar i contra un rival directe en la lluita per poder salvar la categoria.

El partit a començat amb una lluita constant entre els dos equips sense ocasions clares de gol per cap de les dues bandes, l'actitud dels nostres jugadors envers a aquest partit a sigut encomiable, amb una defensa expeditiva com no s'havia vist mai i un mig del camp que feia una forta pressió ofegant la creació de joc de l'equip contrari, els homes en punta lluitaven com podien contra els dos centrals que feien els 1,80 d'alçada, la porteria ben guardada, amb bones sensacions generals de l'equip va acabar la primera part amb empat a cero.

La segona part va començar igual, però al minut dos ens fan el 1 a 0, l'equip en lloc de baixar la guàrdia va continuar fent la mateixa pressió de la primera part, fent un futbol més directe i més per les bandes, el fruit d'aquest futbol va venir al cap de cinc minuts que varem empatar el partit, i amb un equip llançat cap a la victòria a setze minuts del final va venir el gol que donava el premi a l'esforç de tot l'equip, abans d'acabar el partit encara vam tenir ocasions per augmentar el resultat final. Final 1 a 2 i molt bon partit en general.

Dissabte a sumar tres punts mes contra LA FLORESTA C.D.

Els golejadors van ser en MARC MORENO i ALEIX RETAMAL.

Van jugar en JORDI GRIMAU, JORDI SANTOLARIA, ALEX NUÑEZ, ALEIX RETAMAL, CESC DOMÈNECH, ANDERSSON SILVA, PERE ROSICH, MARC MORENO, ARNAU ALSINA, CARLES COMPTE, PAU ESCAMILLA, també en CRISTIAN GONZALEZ i JOSEP JUST.