Mainada

Mpal. Masquefa

Masquefa
:

El BARÇA es un equip que et marca les pautes del joc dins del partit, aquí no hi ha estatura ni físic, hi ha qualitat.

Era esperat aquest partit per a tothom, així ho demostra la quantitat de gent que a baixat al Municipal a presenciar l'encontre entre l'ATC. i el BARÇA.

Com era d'esperar el partit a començat amb un fort domini de la pilota per part de l'equip visitant i una aferrissada defensa per part nostre, l'equip local a plantejat un 4-4-2 amb les línies molt juntes que dificultaven la penetració de l'equip visitant, l'únic gol de la primera part a sigut fet en una de les poques incursions de l'equip visitant i encara amb una pilota perduda a la frontal de l'àrea, l'equip local l'única ocasió que a tingut a sigut en una falta i una jugada assajada que no a anat a dins per poc. Mitja part 0 a 1.

La segona part a continuat la mateixa tònica però als 15 minuts de la represa un penal just (val a dir) a posat el marcador amb un 0 a 2 i l'equip visitant a baixat una mica l'accelerador, motiu pel qual han arribat els minuts que l'equip local s'ha acostat a l'àrea visitant i en una jugada una mica enrevessada hem fet el 1 a 2, han sigut a continuació uns minuts que podíem haver fet l'empat a 2 si hagués entrat un xut enverinat a la creueta que ha anat fora per poc, però el Barça vista la situació a apretat l'accelerador i em tres minuts a fet 2 gols i posteriorment un altre sentenciant el partit. Final 1 a 5.

En resum, un bon partit de futbol amb dos equips, un defensant-se com podia i un altre amb jugadors d'una gran qualitat, que estan a hores llum dels nostres. Resultat just.

Diumenge a les 4 de la tarda partit molt important al camp del CALAFELL. Tenim d'anar-hi a puntuar!!.

El gol l'ha fet en JOSEP JUST.

Han jugat en JORDI GRIMAU, JORDI SANTOLARIA, ALEX NUÑEZ, ALEIX RETAMAL, CESC DOMÈNECH, ANDERSSON SILVA, PERE ROSICH, MARC MORENO, ARNAU ALSINA, CARLES COMPTE, MIQUEL GIRALT, i també ORIOL CIURÓ, ARNAU RUBIÓ, MARC SAMSÓ, MIQUEL PIQUÉ, CRISTIAN GONZALEZ, JOSEP JUST, i PAU ESCAMILLA.