Mainada

Camp municipal Sant Pere Riudebitlles

RIUDEBITLLES
:

Poca cosa ja a dir avui d'un partit per passar pàgina. No es pot anar pels camps de futbol amb aquesta actitud.

Hi havia una certa eufòria i una lleugera esperança abans de començar aquest partit, desprès del bon partit realitzat la setmana passada, erem conscients que seria una tasca difícil davant d'un equip del potencial com es el CORNELLÀ, ja que practica un del millor futbol de la categoria.

El partit no podia començar millor, fent una forta pressió i posant setge a la porteria contraria, fruit d'aquesta pressió el minut 6 hem fet el gol (0 a 1), tot pintava bé semblava que avui seria el nostre dia, però una jugada desafortunada a propiciat que ens fessin l'empat,  i aquí sembla mentida, s'ha acabat la nostre bona actitud dins el camp, en 8 minuts ens han fet 3 gols mes, i aquí s'ha acabat el partit, ens hem convertit en un equip sense rumb, i el resultat o diu tot. No podem baixar els braços d'aquesta manera, si volem mantenir la categoria tenim de lluitar sense defallir, ja sabem que aquest partit per potencial futbolístic era difícil treure algun punt, però l'actitud ha de ser sempre la mateixa, anar-hi per totes fins el xiulet final.

Ara venen partits difícils heurem de tenir una bona actitud, però sinó lluitem i pressionem estem perduts, ànim que queda molta lliga.

El gol la fet en PERE ROSICH.

Han jugat en JORDI GRIMAU, JORDI SANTOLARIA, ALEX NUÑEZ, ROGER ROMAGOSA, CESC DOMÈNECH, ALEIX RETAMAL, PERE ROSICH, MARC MORENO, ARNAU ALSINA, POL SAGARRA, JOSEP JUST, també ARNAU RUBIO, MARC SAMSÓ, CARLES COMPTE, CRISTIAN GONZALEZ, MIQUEL GIRALT, i PAU ESCAMILLA.