Mainada

MONTAGUT
:
Cabanyes "A"

Un punt molt important assolit davant del tercer classificat i el màxim rival del Gran Penedès.

En els partits de màxima rivalitat no es pot mirar mai la classificació de l'un i de l'altre i menys tenir en compte el resultat de la primera volta, avui no s'ha semblat em res amb el partit de la primera volta, com un ou i una castanya, amb la lliçó ben apresa hem anat per feina i ens ha sortit bé, ja ens tocava tenir una mica de sort.

El partit a començat amb una forta pressió en defensa i en el mig del camp, no deixar pensar a l'equip contrari i aprofitar les poques ocasions de gol que tinguéssim, i així a sigut, una pilota robada al mig del camp del Vilanova l'hem aprofitat per fer el gol (1 a 0), hem continuat lluitant amb força intensitat però el marcador no s'ha mogut fins poc abans del descans, el Vilanova a aconseguit l'empat amb un gol fantasma, que només l'ha vist l'àrbitre, tothom que estava al camp, fins i tot gent ben situada a dit que la pilota no havia entrat, com han corroborat els nostres jugadors al final del partit, la segona part a continuat la mateixa tònica, molta lluita i molta intensitat, amb un lleuger domini visitant, molt ben controlat, l'equip va agafant el ritme de la categoria i si continuem amb aquesta actitud serem capaços de treure punts davant dels rivals mes qualificats. El resultat malgrat el gol fantasma es pot considerar just.

La propera setmana, dissabte al camp del CORNELLÀ, serem capaços de puntuar?.

El golejador d'avui a sigut en MIQUEL GIRALT.

Han jugat en, JORDI GRIMAU, JORDI SANTOLARIA,  ALEX NUÑEZ, ALEIX RETAMAL,  CESC DOMÈNECH, ANDERSSON SILVA, PERE ROSICH, MARC MORENO, ARNAU ALSINA,  CRISTIAN GONZALEZ, MIQUEL GIRALT, i també  POL SAGARRA, MIQUEL PIQUÉ, i PAU ESCAMILLA.