Preferent Infantil Grup 1
Prat "A" - F.E. Atlètic "A"

Gener
Prat

Mpal. Sagnier

Prat "A"
F.E. Atlètic "A"

Tres punts molt valuosos davant d'una rival directe que dóna moral per afrontar propers partits.

Era molt important poder puntuar al camp del PRAT i val a dir que aquesta vegada amb una mica de sort ho hem aconseguit, la sort que ens a faltat en darrers partits avui la hem tinguda.

El partit no es que hagi sigut molt brillant, però s'ha lluitat davant d'un rival que pel meu entendre es un dels mes fluixos de la categoria, al menys pel que s'ha vist avui, l'encontre a sigut una lluita aferrissada al mig del camp amb unes defenses molt expeditives i amb poques ocasions de gol per part dels davanters, dic això, perquè els dos gols nostres han sigut fets per dos centrecampistes des de fora de l'àrea, perquè s'arriba mes be a l'àrea des de la segona línia.

Aquest equip no acaba de fer el joc brillant que ens tenia acostumats, juga molt tensionat, molt presionat, li falta la creativitat que tenen molts jugadors i per aquest motiu es perdent moltes pilotes que van a parar al contrari, degut a aquesta pressió, a vegades crema la pilota als peus, trobo a faltar més serenor i menys pressió, si aconseguim treure la pressió de sobre crec que l'equip hi guanyarà molt.

El proper partit es al camp de l'AMPOSTA, un rival assequible per continuar puntuant.

Els golejadors son l'ANDERSSON i el CRISTIAN.

Han jugat en JORDI GRIMAU, JORDI SANTOLARIA,  ALEX NUÑEZ, ALEIX RETAMAL, ROGER ROMAGOSA, ANDERSSON SILVA, PERE ROSICH,  MARC MORENO, ARNAU ALSINA, CARLES COMPTE, MIQUEL GIRALT, també en ARNAU RUBIÓ, POL SAGARRA, CRISTIAN GONZALEZ, MIQUEL PIQUÉ, PAU ESCAMILLA, i JOESP JUST.