Mainada

Quintinenc
:
SANT ELIES

Per ocasions i joc els tres punts s'haurien d'haver quedat a casa.

El partit d'avui era molt important poder-lo guanyar, ja que la RAPITENCA es un dels rivals de la zona d'abaix, però avui per verdadera mala sort no s'han quedat els tres punts a casa.

L'equip en general a fet un bon partit, al marcar tant aviat (el minut 8), donava l'impressió que es guanyaría amb claredat, però l'empat a un gol i el 1 a 2 a dos minuts del descans donava dubtes al bon joc en general nostre. La segona part al començament amb un lleu domini nostre i al minut 40 s'ha fet l'empat a 2 gols, en una gran jugada molt ben trenada des de la banda esquerra, i rematada a la frontal de l'àrea, un gran gol que ha fet donar ànims als nostres jugadors, posteriorment un xut al pal quan ja es cantava gol hauria sigut la tranquilitat dins el terreny de joc, però una falta a la frontal de l'àrea a sigut interceptada malament per un defensor nostre descol.locant al porter i fent pujar el 2 a 3 al marcador, (totalment injust) aquest contratemps a esperonat al nostre equip que a base d'insistir ha arribat l'empat a 3, que ha sigut el resultat final de l'encontre (3 a 3) resultat repeteixo, totalment injust pels mèrits nostres.

Darrerament no ens acompanya la sort en els resultats finals, avui mateix, dos xuts al travesser, mes domini d'amunt del terreny de joc, però tenim d'acabar de polir la transició de la pilota i ser una mica més contundents, el primer i segon gol visitant es podia haver evitat.

Els golejadors en ARNAU ALSINA,  PAU ESCAMILLA, i ALEIX RETAMAL.

Han jugat en JORDI GRIMAU, JORDI SANTOLARIA, ALEX NUÑEZ, ALEIX RETAMAL, CESC DOMÈNECH, ANDERSSON SILVA, PERE ROSICH, MARC MORENO, ARNAU ALSINA, CARLES COMPTE, MIQUEL GIRALT, també en ANTONIO DAVID BACA, MARC SAMSÓ, ROGER ROMAGOSA, CRISTIAN GONZALEZ, PAU ESCAMILLA,i JOSEP JUST.