Preferent Infantil Grup 1
Segre "C" - F.E. Atlètic "A"
Diumenge 18

Gener

Mpal. Ramon Farrús

Segre "C"
F.E. Atlètic "A"

Tenim un equip que si no hi posem més co.....ons no salvarem la categoria, semblem les "germanetes de la caritat".

Ahir era un partit dels que podíem puntuar, i ara havent vist el joc que varen desenvolupar els uns i els altres encara n'estic més convençut, malgrat que l'ATC.SEGRE vagi baixar jugadors de superior categoria no va ser tant superior com sembla el resultat final.

El partit va transcorre sense gaires ocasions de gol, tant pels uns com pels altres, la diferència entre els uns i els altres, es que uns i posen el que he dit abans i els altres, en aquest cas nosaltres, ens falta més ofici, d'acord que el primer gol va ser en un fora de  joc clamorós i la culpa es de l'àrbitre, i en el segon gol el que no pot ser es que un defensa nostre vulgui jugar la pilota dins l'àrea davant de dos contrincants, quan el mes senzill es tirar-la fora, i que va passar, doncs traveta i !!penalty!!, minut 27, 2 a 0, errada arbitral, errada nostre, el mes normal al minut 27 hauria haver estat 0 a 0, en el tercer gol local, no hi res que dir, i en el nostre gol tampoc, en el quart gol local, un altre cagada defensiva, voler driblar a la frontal de l'àrea a un davanter, que va passar, doncs li van prendre la pilota i gol, quan el més fàcil era treure-la a la banda o a corner, fora complicacions i d'aquesta manera el noi no queda retratat. RESULTAT JUST 1 a 1.

Som un equip que en moments donats ens falta contundència, la defensa hauria de ser mes expeditiva i no complicar-se tant la vida, el mig del camp més pilotes llargues a la davantera, i no tant de passada curta, que la majoria de les vegades van a parar al contrari provocant un contraatac i no arriba la pilota als davanters, els davanters mes sols que la "una", poques pilotes i de vegades mal donades. En resum, que ens falta a tots molt d'ofici. i ara venen tres partits molt importants i claus pel futur de l'equip. Es qüestió de no defallir i continuar treballant dur, l'intensitat i la contundència.

El gol el va fer el PAU ESCAMILLA.

Van jugar en JORDI GRIMAU, ARNAU RUBIÓ, JORDI SANTOLARIA, ALEIX RETAMAL,  CESC DOMÈNECH, CRISTIAN GONZÁLEZ, PERE ROSICH, MARC MORENO, ARNAU ALSINA, CARLES COMPTE, MIQUEL GIRALT i també ARNAU BUXENS, POL SAGARRA, ROGER ROMAGOSA,  JOSEP JUST, i PAU ESCAMILLA.