PREBENJAMÍ

Masquefa
:
RAMON

Era esperat aquest primer partit desprès de festes per veure si l'equip seguia la seva bona línia ascendent.

El partit contra el TORTOSA era molt important poder-lo guanyar ja que es un rival directe, els dos punts han donat moral i autoestima de cara als partits següents i  poder anar pujant llocs en la classificació. El TORTOSA es un equip que intenta jugar la pilota des del darrera, com nosaltres, però que també serà un equip com el nostre, que haurà de treballar molt per salvar la categoria.

El partit en línies generals no ha sigut dels més ben jugats, el domini a sigut en general nostre i les poques ocasions de gol les hem fet nosaltres, el problema que te aquest equip es que perd moltes pilotes al mig del camp, falta una mica més d'intensitat en la passada de la pilota, en el partit d'avui l'equip contrari a recuperat més pilotes que nosaltres, sort del bon posicionament de la defensa que ho desbaratava tot i finalment el nostre porter que a tocat poques pilotes difíciles, els nostres davanters feien una forta pressió a la sortida de pilota de l'equip contrari, tant la primera part com la segona, el domini a sigut nostre i les ocasions de gol (no moltes) també nostres, el resultat el podem considerar just, per domini i ocasions de gol.

Els golejadors han sigut en PERE ROSICH i MIQUEL PIQUÉ.

El proper partit, desplaçament a Lleida contra l'ATC.SEGRE, diumenge dia 18 a les 5 de la tarda.  ANEM A PELS 3 PUNTS.¡¡

Han jugat en JORDI GRIMAU, MARC SAMSÓ, ALEX NUÑEZ, ROGER ROMAGOSA, CESC DOMÈNECH, ALEIX RETAMAL, PERE ROSICH,  MARC MORENO, MIQUEL GIRALT, CRISTIAN GONZÁLEZ, JOSEP JUST, també ARNAU BUXENS, JORDI SANTOLARIA, ARNAU RUBIÓ, MIQUEL PIQUÉ, CARLES COMPTE, ANDERSSON SILVA, i PAU ESCAMILLA.