PREBENJAMÍ

RAMON
:
MONTAGUT "B"

Era un partit idoni per poder treure els tres punts, no va poder ser per manca d'agressivitat.

El partit era esperat i tothom donava per fet que es podia guanyar o quan menys no perdre, era vital puntuar, el nostre equip va anar de mes a menys en el transcurs del partit,  i crec que no es va poder guanyar per manca d'agressivitat a l'hora de la disputa de la pilota, en la majoria dels partits perdem el 70 o 80% de les pilotes per aquest motiu,  ens costa molt en la zona de creació de joc donar una pilota ben donada als davanters perquè aquests generin una situació de gol, i si ni han poques hi a vegades encara es fallen passa que l'equip contrari quan en te una no la falla.

La primera part del partit va ser la millor, en aquells primers minuts donava la sensació que es podia guanyar el partit, la prova la vam tenir en el gol que varem fer als 5 minuts de joc, s'estava dominant la situació, però en mica en mica l'equip de casa va posar mes intensitat i agressivitat en el joc i als 25 minuts ens van empatar el partit, i els primers 35 minuts va acabar amb empat a 1 gol.

La segona part es van fer alguns canvis, per donar descans a alguns jugadors i per veure si millorava el joc de l'equip, no va ser així, el partit va transcorre amb un lleu domini de l'equip de casa, penjant pilotes a l'àrea i per sort nostre es va acabar el partit, amb l'empat a 1 gol de la mitja part, val a dir però que el resultat va ser del tot just, però repeteixo, sinó posem mes agressivitat i intensitat a la disputa de la pilota o passarem malament i mirar de no fallar els

El gol el va fer en MIQUEL GIRALT.

Van jugar en JORDI GRIMAU, PERE ROSICH, ALEX NUÑEZ, ROGER ROMAGOSA, CESC DOMÈNECH, ALEIX RETAMAL, MIQUEL PIQUÉ, MARC MORENO, MIQUEL GIRALT, CARLES COMPTE, PAU ESCAMILLA, ARNAU BUXENS,  ARNAU RUBIÓ, JORDI SANTOLARIA, MARC SAMSÓ, POL SAGARRA, JOSEP JUST, i ARNAU ALSINA.

Només hem queda que desitjà que passeu unes BONES FESTES DE NADAL I ANY NOU.