PREBENJAMÍ

GELIDA "A"
:
TORRELLES

En línies generals l'equip està agafant el ritme de la categoria, només ens manca una mica de sort.

El camp del MARIANAO POBLET, era un bon lloc per treure algun punt i començar la remuntada, es va estar apunt d'assolir aquesta fita, només ens va faltar una mica de sort, ja que varem tenir tantes oportunitats com ells.

La primera part el joc va ser una mica embarbussat, joc aeri de difícil control de la pilota, els nostres jugadors no trobaven la manera de fer joc a ras de terra, la pilota anava d'una banda a l'altre sense gaire control, malgrat tot el partit estava bastant ben controlat sense ocasions clares de gol, excepte una de molt clara quan el marcador era de 1 a 0, que poder hagués canviat el ritme del partit,  val a dir també que l'àrbitre no va estar prou encertat ja que el primer gol local va estar precedit d'un possible fora de joc i el segon gol d'un penal excessivament rigorós.

La segona part l'entrenador va  fer una sèrie de canvis, per veure si millorava la situació, i l'equip va millorar en el seu joc, fent anar la pilota a ras de terra i trenant bones jugades tenint mes possessió de la pilota d'amunt del terreny de joc i creant algunes ocasions clares de gol, que per mala sort i encert del porter local no vam poder materialitzar, el domini era nostre ja que l'equip local amb prou feines arribava a la nostra àrea, per joc i ocasions ens merèixiem al menys l'empat, per postres unes mans claríssimes dins l'àrea del equip local l'àrbitre les va ignorar.

Crec que anem pel bon camí i amb una mica de sort amb millorar el joc i de cara aprofitar mes les ocasions clares de gol, l'equip anirà amunt.

Van jugar en JORDI GRIMAU, MARC SAMSÓ, JORDI SANTOLARIA, ROGER ROMAGOSA, CESC DOMÈNECH, ALEIX RETAMAL, PERE ROSICH, MARC MORENO, ARNAU ALSINA, CARLES COMPTE, JOSEP JUST, ALEX NUÑEZ, POL SAGARRA, MIQUEL PIQUÉ, PAU ESCAMILLA, MIQUEL GIRALT, i ANDERSSON SILVA.