PREBENJAMÍ

Olerdola "A"
:
EEM CASTELLVÍ MARCA

El partit era molt esperat degut a les bones sensacions de l'equip en els darrers partits.

Hi havia bona espectació per veure com es desenvolupava l'equip contra el SANTBOIÀ, que venía precedit d'una bona trajectória ja que només havia perdut dos partits, contra el primer i el segon de la classificació.

La primera part va ser jugada amb molta intensit sense que hi hagués un clar dominador, la pilota era disputada amb molta força pels dos equips, i en una de les arribades a l'àrea al minut 10 va arribar el primer i únic gol, que va donar molta tranquil.litat a l'equip, cinc minuts després vam tenir una clarissima ocasió de fer el segon gol, que encara hauría donat més tranquil.litat, el partit però transcorría fent una forta lluita dins el camp, amb una defensa molt segura, un mig del camp de lluitava totes les pilotes i una davantera que lluitava contra dos gegants.

La segona part va començar igual que la primera, fent una forta pressió al contrincant, poder amb un lleuger domini per part del SANTBOIÀ, crec que degut més al desgast físic dels nostres jugadors que no a la superioritat del contrari, l'equip poc a poc es va anar tirant endarrera i feia patir que en una jugada a pilota morta dins l'àrea en un còrner et fessin l'empat, baix el meu punt de vista, els canvis s'haurien d'haver fet mes aviat.

En resum un bon partit i una justa victòria que dóna molt bones esperances de cara el futur.

El gol el va fer en JOSEP JUST.

Van jugar en JORDI GRIMAU, MARC SAMSÓ, JORDI SANTOLARIA, ROGER ROMAGOSA, CESC DOMÈNECH, ALEIX RETAMAL, PERE ROSICH, MARC MORENO, ARNAU ALSINA, CARLES COMPTE, JOSEP JUST, JOAN CORBELLA, ALEX NUÑEZ, POL SAGARRA, MIQUEL PIQUÉ, PAU ESCAMILLA, i MIQUEL GIRALT.