PREBENJAMÍ

EEM CASTELLVÍ MARCA
:
Masquefa

Un altre partit en el qual no podem sumar cap punt, malgrat ser molt anivellat.

Hi havien lleus espectatives per poder puntuar al camp del REUS DEPORTIU, hi amb una mica de sort un empat hauriem pogut treure.

La pimera part jugada amb força intensitat i amb igualtad d'ocasions de cara a portería, malgrat l'equip de casa a fet dos gols i nosaltres només un, havent tingut practicament les mateixes ocasions amb un remat al travesser, el domini era lleuger a favor de l'equip de casa però ben controlat per la nostra defensa, amb esporàdics contraatacs per part nostra.

La segona part hem baixat una mica el ritme de joc degut al desgast físic de la primera part, sota la meva opinió crec que els canvis de la banqueta s'haurien d'haver fet abans, per tenir una mica més de frescura dins l'equip i intentar anar per l'empat.

En general s'ha notat una lleugera millora dins l'equip, amb millor actitud i més intensitat, esperem que en mica en mica aquesta millora aumenti.

El gol l'ha fet en, JOSEP JUST.

Han jugat en, JORDI GRIMAU, MARC SAMSÓ, JORDI SANTOLARIA,  ROGER ROMAGOSA, CESC DOMÈNECH, ALEIX RETAMAL,  PERE ROSICH, MARC MORENO, ARNAU ALSINA, CARLES COMPTE, JOSEP JUST, JOAN CORBELLA, ALEX NUÑEZ, POL SAGARRA, PAU ESCAMILLA, i MIQUEL GIRALT.