Preferent Infantil Grup 1
F.E. Atlètic "A" - Nàstic "A"

Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "A"
Nàstic "A"

No pot ser que un equip en el que hi havien tantes bones espectatives, a l'inici del campionat s'ansorri d'aquesta manera, alguna cosa falla.

Dóna la sensació des de la gradería, que l'equip quan surt al terreny de joc, ja surt amb la mentalitat de que perderà el partit, si als primers minuts de joc ens marquen un gol, el partit ja el podem donar per perdut, no tenim esma de reacció ni de superació, es un equip tou, sense intensitat, que falla el 80% de les passades de pilota, ens marquen uns gols de parvulari, concretament en el partit d'avui, dels 7 gols encaixats, 5 van ser per fallades garrafals, surten com  a tensionats sembla que la pilota els hi cremi als peus, moltes vegades se la treuen del d'amunt sense criteri.  M'agradaría saber amb quina il.lusió i ganes de guanyar surten els jugadors al terreny de joc, es molt important l'actitud i la intensitat d'amunt el terreny de joc i sobre tot molt important, saber-los motivar.

Del partit d'avui poc ja que comentar, només cal dir que no acabem d' agafar el ritme de la competició, només acaba de començar la lliga, tenim bons jugadors, i amb aquets jugadors motivats es pot adreçar la situació,  cal animar-los i encoratjar-los molt tant per part de l'equip tècnic com dels pares.

Avui a fet el gol l'ARANU ALSINA.

Han jugat en, JORDI GRIMAU, MARC SAMSÓ, JORDI SANTOLARIA, ROGER ROMAGOSA, CESC DOMÈNECH, POL SAGARRA, MIQUEL PIQUÉ, MARC MORENO, MIQUEL GIRALT, PAU ESCAMILLA,  CRISTIAN GONZALEZ, JOAN CORBELLA,  ANDERSSON SILVA, ALEIX RETAMAL, ALEX NUÑEZ, CARLES COMPTE, ARNAU ALSINA, i JOSEP JUST.