PREBENJAMÍ
Jornada 3
MEDIONA - U E SUBIRATS "A"

? - ?

Desembre
Sant Joan de Mediona

Camp Municipal d'Esports

MEDIONA
:
U E SUBIRATS "A"

Petites diferències d'amunt del terreny de joc, han sigut el motiu d'aquesta derrota.

Una vegada a començat el partit s'ha vist el to que portaría l'encontre.

La primera part, a sigut d'un lleu domini de La Floresta, més pel joc aeri, de pilotes llargues i que corri l'únic jugador que tenien en punta, que no pas de bon joc, no han trenat cap jugada de gol, aquest tipus de futbol es el pitxor que ens podem trovar, doncs costa molt poder controlar la pilota i jugar-la, el nostre equip intentava jugar la pilota per terra com acostuma fer, desvaratat moltes vegades per la intensitat que posaven els defenses locals, i poder per un excés de fer un joc moltes vegades massa horitzontal i no aprofondir en jugar pilotes llargues a l'espai, els primers 35 minuts han acabat amb empat a cero.

La segona part, hem començat mes entonats i ens anavem acostant més a l'àrea del rival, hem jugat una mica millor que la primera part, amb una defensa que controlava les pilotes que arribaven i una línea del mig camp més efectiva, i quan semblava que teniem el partit controlat i s'acabaría en empat, el senyor àrbitre s'inventa una falta aprop de la línea de corner i en un remat a la frontal de l'àrea després d'una falta al porter ens fan el gol, a causa d'aquesta falta el porter a tingut de ser substituit, posteriorment a falta de cinc minuts per acabar l'encontre un penal dins l'àrea local el senyor àrbitre a fet el cec.

En partits molt trevats com el d'avui, ès té de filar molt fí, perquè avui el resultat més just hauría d'haver sigut l'empat, per l'esforç igual dels dos equips.

Estem a la part baixa de la taula classificatòria, però tenim equip amb garantíes suficients per ensurtir-ne.

Han jugat avui: JORDI GRIMAU, MARC SAMSÓ, JORDI SANTOLARIA, ROGER ROMAGOSA, CESC DOMÈNECH, ALEIX RETAMAL, PERE ROSICH, MARC MORENO, ARNAU ALSINA, ANDERSSON SILVA, MIQUEL GIRALT, JOAN CORBELLA, CRISTIAN GONZALEZ, POL SAGARRA, MIQUEL PIQUÉ, PAU ESCAMILLA, i JOSEP JUST.