Avui dia pocs equips podran competir davant d'un equip d'excel.lents jugadors.

Poca cosa que comentar avui, era molt esperat el dia d'avui pels nostres jugadors poder anar a competir a la Ciutat Esportiva del Barça, contra l'equip Infantil B, de competir es pot dir que hem competit, s'ha fet tot el que s'ha pogut, en molt poques vegades durant tot el partit s'ha pogut passar del mig camp, ens hem defensat com hem pogut davant l'allau de jugades trenades pels jugadors del Barça, que per cert dóna gust veurel's jugar, nosaltres en prou feines podiem trenar alguna jugada, davant la forta pressió del rival i el bon posicionament damunt del terreny de joc.

La primera part el resultat ha sigut només 1 a 0 degut a la forta defensa feta pels nostres jugadors.

La segona part ens han fet 4 gols més, i no per culpa de defensar-se malament, sinó per culpa d'un jugador que han posat damunt del terreny de joc que tot sol a fet 3 gols, i m'agradaría que prenguessiu el nom d'aquest jugador per què arribarà lluny, es diu Pablo Moreno Taboada, un fora de sèrie, preneu-ne nota.

Portem 4 jornades, 1 victòria i 3 derrotes davant dels equips que teòricament estaran en el grupet de dalt, crec jo personalment, que ara comença la nostra lliga, tenim equip per fer un paper digna i situan-se en una zona tranquila.

Han jugat en: JOAN CORBELLA, MARC SAMSÓ, JORDI SANTOLARIA, ALEIX RETAMAL, CESC DOMÈNECH, CRISTIAN GONZALEZ, MIQUEL PIQUÉ, MARC MORENO, ARNAU ALSINA, ANDERSSON SILVA, PAU ESCAMILLA, JORDI GRIMAU, ALEX NUÑEZ, ROGER ROMAGOSA, POL SAGARRA, PERE ROSICH, CARLES COMPTE, i MIQUEL GIRALT.