Bona matinal de futbol davant d'un dels equips punters de la categoria, l'Atlètic es merexia millor resultat.

Era esperada la visita del CORNELLÀ ja que en totes les categoríes sempre te els equips a la part alta de la classificació, la veritat es que no va defreudar a l'afició congregada al municipal, havia un cert temor després de lo succeït la setmana passada, no va ser aixís.

El partit va ser molt disputat, ès va començar amb un lleu domini de l'equip visitant molt ben controlat per part nostre, ès jugava amb una forta intensitat i amb poques ocasions de gol, els nostres es notava que havien après la lliçó del que va succeir la setmana passada, les linies mes juntetes i no es perdien tantes pilotes al mig camp, però en futbol no ni ha prou en jugar bé, la sort també hi compte, en una jugada desafortunada ens van fer el 0 a 1  i poc després vam estavallar un xut al travesser que podía haver representat l'empat i poder un nou rumb en el transcurs del partit, i aixís ès va acabar el primer temps.

A la represa va seguir la mateixa tònica del primer temps amb un lleuger domini per part del CORNELLÀ, nosaltres ens defensavem amb ordre però l'equip es va anar tirant endarrera degut al cansament i el fort esforç físic dut a terme la primera part i en un corner quan ja passaven dos minuts ens van fer el segon gol, que per mi sobrava, ja que vam fer mèrits per l'empat o perdre per la mínima.

En aquets dos darrers partits, l'equip baixa d'intensitat en els darrers minuts, i aixó crec jo que ès degut a la falta de competivitat d'aquets darrers anys, dues categoríes ès molt, fins ara hem trobat equips mes bregats i aixó és nota,  l'equip de mica en mica ja anirà agafant el to i el ritme de la preferent, li dono 4 o 5 partits per ser tant competitius com el que més, qualitat i classe en té l'equip per mantenir la categoría.

Van jugar en: JOAN CORBELLA, MARC SAMSÓ, JORDI SANTOLARIA, ALEIX RETAMAL, CESC DOMÈNECH, CRISTIAN GONZÁLEZ, MIQUEL PIQUÉ, MARC MORENO, ARNAU ALSINA, ANDERSSON SILVA, PAU ESCAMILLA, ARNAU RUBIÓ, ALEX NUÑEZ, ROGER ROMAGOSA, PERE ROSICH, CARLES COMPTE, i JOSEP JUST. En ARNAU BUXENS es va quedar a la banqueta.