Preferent Infantil Grup 1
Vilanova "A" - F.E. Atlètic "A"

Octubre
Vilanova i la Geltrú

Mpal. Vilanova i la Geltrú

Vilanova "A"
F.E. Atlètic "A"

Resultat escandalós i excessiu entre dos equips no tant superiors entre l'un i l'altre.

Havia molta espectació abans de començar el partit, per veure quina sería l'actitut del nostre equip envers el VILANOVA, donat les bones sensacions donades feia quinze dies en el partit amistós jugat a casa contra el mateix contrincant, i després de la golejada en el primer partit de lliga contra l'AMPOSTA, les espectatives eren força bones.

Només començar l'encontre ja es va fer palès la superioritat sobre el terreny de joc del VILANOVA, els jugadors locals feien una forta pressió sobre la nostra defensa i línea de mig camp, impedin que arribessin pilotes clares als nostres devanters, de totes maneres amb 1 a 0 i va haver una jugada que podia haver sigut clau, quan un devanter nostre va fallar un gol clarissim que podia haver significat l'empat a 1 gol, aquesta jugada i la posterior que va ser el 2 a 0 va ser un factor bastant determinant en el desenvolupament del partit, per postres a cinc minuts del final de la primera part hi va haver una jugada desgraciada que va ser un penal i expulsió d'un defensor nostre, amb 3 a 0 arribarem a la mitja part.

La segona part començava amb 10 jugadors d'amunt del terreny de joc amb l'esperança posada en els nostres jugadors de veure com aguantarien les envestides de l'equip local, només començar, als 2 minuts de joc el quart gol va fer molt de mal, a partir d'aqui només hi va haver un equip d'amunt del terreny de joc, l'equip local, el 80 per cent de les pilotes dividides van anar a parar als peus del contrari, i no cal que us digui res més, el resultat final o diu tot, l'equip no va tenir el seu dia.

Voldría fer esment i que quedi palés, que aquesta categoria es molt dura i si no es juga amb molta intensitat i fent una forta pressió al contrincant, tindrem moltes dificultats de tirar els partits endavant. Això només fa que començar i espero que aquest resultat ens faci reflexionar, tenim un molt bon equip que estic segur sabrá reaccionar i passar pàgina d'aquest resultat advers.

El gol el va fer en CRISTIAN GONZÁLEZ de penal.

Van jugar en: JOAN CORBELLA, JORDI SANTOLARIA, ALEX NUÑEZ, ALEIX RETAMAL, CESC DOMÈNECH, CRISTIAN GONZÁLEZ, PERE ROSICH, MARC MORENO, ARNAU ALSINA, CARLES COMPTE, JOSEP JUST, ORIOL CIURO, MARC SAMSÓ, MIQUEL PIQUÉ, i PAU ESCAMILLA. En ARNAU RUBIÓ i ROGER ROMAGOSA, es van quedar a la banqueta.