Preferent Infantil Grup 1
F.E. Atlètic "A" - Amposta "A"

Octubre
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "A"
Amposta "A"

Molt bones sensacions en el primer partit de lliga en una categoria molt dura com la preferent.

Un cop finalitzada la pretemporada en la qual s'han jugat 4 partits amistosos, les sensacions son molt bones, l'equip està assimilant molt bé la feina duta a terme per l'equip tècnic per poder fer front a una categoria molt dura i dificil com es la preferent. Per començar en el partit jugat  aquest cap de setmana contra l'AMPOSTA C.F., l'ATLÈTIC a fet un molt bon partit, jugat amb molta intensitat, on totes les linees han destacat per la seva entrega, una porteria molt segura, una defensa expeditiva i ben organitzada, una linea del mig camp amb molt de futbol i una davantera golejadora, que a fet gaudir del bon futbol desplegat al nombrós públic que hi havia a la graderia, 10 gols son molts gols i molt dificils de conseguir en aquesta categoria, si que es veritat que el rival va donar una sensació molt pobre d'amunt del terreny de joc, però això no treu mèrit al molt bon partit fet pels nostres nois.

La lliga acaba de començar tothom estaba a l'espectativa del que podría passar en el primer partit, categoria nova i desconeguda, rival d'entitat com l'AMPOSTA, tothom confiava en que els tres punts es quedarien a casa, i així a sigut. Tenim de ser conscièns de les dificultats que tindrem d'aqui en endavant i que costarà molt guanyar els partits i  mantenir la categoría, però les sensacions que ès palpent son bones, amb molt de treball i sacrifici  segur que farem una gran temporada.

Com a norma d'aquest cronista, m'agrada de fer esment el nom dels golejadors del partit així com l'alineació.

Els golejadors son: CRISTIAN GONZÁLEZ (3), JOSEP JUST (3), ARNAU ALSINA (1), MIQUEL GIRALT (1), PAU ESCAMILLA (1) i PERE ROSICH (1).

Han jugat en : JOAN CORBELLA, MARC SAMSÓ, ALEX NUÑEZ, ALEIX RETAMAL, CESC DOMÈNECH, CRISTIAN GONZÁLEZ, MIQUEL PIQUÉ, MARC MORENO, ARNAU ALSINA, CARLES COMPTE, JOSEP JUST, JORDI SANTOLARIA, PERE ROSICH, POL SAGARRA, PAU ESCAMILLA, MIQUEL GIRALT, i ANTONIO BACA