CUBELLES
Gornal "A"
Espluguenc "A"

La victòria al camp del Cubelles ens dóna el títol de campió de Lliga del grup 9 de la 1ª Divisió Infantil amb l’afegit de l’ascens a Preferent per la propera temporada.

Abans del partit hi havia un ambient de tensió continguda i molta concentració ja que els jugadors eren conscients del què es jugaven.

Tot i això, la confiança en les pròpies possibilitats donava un marge de tranquil·litat per creure que aquest cop no se’ns escaparia el campionat. En començar el partit, ja es va veure que, a la que es deixessin enrere un parell de nervis, la superior qualitat del nostre equip acabaria reflectint-se amb claredat en el marcador i, després de dues bones ocasions en els primers deu minuts, al quart d’hora va arribar el primer gol per donar pas al futbol de control total per part atlètica. Al descans s’arriba amb un clar 0 a 2 que podia haver estat molt més ampli vist les oportunitats de què es va disposar. En la represa, el partit aviat va quedar sentenciat amb el tercer gol, provocant el deliri a la graderia amb majoria d’afeccionats atlètics que ja veien el campionat a tocar. Els nostres jugadors es van dedicar a continuar amb el control de la pilota amb possessions llargues, sovint trencades amb faltes dels locals, producte dels nervis i de la impotència per no poder disposar de més de dues o tres passades seguides fins que la tornaven a recuperar els jugadors atlètics, plens de confiança i autoestima.  Tal era la seguretat en les pròpies forces que fins i tot el nostre porter es va permetre d’aturar un penal assenyalat a favor del Cubelles.

I va arribar l’èxtasi amb el xiulet final. Abraçades, plors, alegries, dedicatòries,........tan a dins com a fora del camp. Familiars, amics, companys d’altres equips del club, tots amb aquest equip de l’infantil A per celebrar-ho. Gràcies, companys, pel vostre suport. Ja havíem comentat que aquest grup de jugadors tenien un deute amb la glòria ja que fa un parell de temporades se’ls va escapar un campionat que ja tocaven amb la punta dels dits. Aquesta vegada no s’ha repetit i s’han tret l’espina.

La lliga és el torneig de la regularitat i el més equilibrat ha estat l’Atlètic Vilafranca. Un equip sense fissures, compacte, molt fort defensivament (només 13 gols hem rebut), amb molts recursos quan ha fet falta tirar de caràcter guanyador per resoldre partits encallats i amb fortes pressions dels rivals, dins i fora del camp. FELICITATS CAMPIONS, heu estat els millors.

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Sergi i Javi (porters);  Guillem, Joan M., Toni, Marc, Gerard M., Xavi, Edgar, Marcel, Julen, Miquel, Tacha, Joan F. (3), David, Oscar i Pau.