29 Sant Just
Fontsanta-Fatjó "A"
Gornal "A"

Abonats al patiment, un gol de corner directe a falta de tres minuts pel final, decanta cap al costat vilafranquí un partit de molts nervis que encara no resol el campionat pels locals però que gairebé significa el descens per l’Atlètic Sant Just.

El partit enfront del Atl. Sant Just va necessitar dels detalls individuals per trencar la igualtat del marcador. I els nostres en van tenir un parell de decisius cap al final: el primer, un refús a corner en l’execució d’una falta que buscava l’escaire de la nostra porteria a falta de vuit minuts pel final i el segon, un gol nostre directe des de la cantonada amb una rosca antològica a falta de tres minuts.

Tal i com s’anava desenvolupant el partit, només es podia desencallar el resultat amb petits detalls que desmuntessin l’ordenat plantejament visitant, molt ben posat damunt del camp, amb jugadors de molta qualitat i ben dirigits des de la banda. La cara amarga del futbol va tocar aquesta vegada als del Baix Llobregat ja que la derrota gairebé  els certifica la perdua de categoria.

Per part local, els jugadors de l’Atlètic van dominar l’encontre però amb poca profunditat i sense poder obrir l’ordenat sistema del Sant Just. Els nervis no deixaven que el joc tingués la fluïdesa necessària per arribar en moltes ocasions a l’àrea contrària amb garanties i, en alguna d’elles que ho aconseguien, el porter visitant va donar mostres de la seva qualitat, a l’alçada dels millors del seu equip. A la fi, però, els tres punts es queden a casa i també és important que apareguin els detalls de qualitat que poden ser determinants.

Estem a les portes de poder arribar a quelcom molt important. Tothom s’hi ha d’implicar i creure’s part de l’èxit. Sense reserves, amb tota la disponibilitat i sentint-se partícip del triomf. Al llarg d’una lliga hi cap tothom, els de dins i els de fora, els que juguen més i els que menys minuts tenen; els de dalt i els de baix. N’hi ha amb més protagonisme, d’altres amb menys però, dins del grup, tots tenen la seva quota de la victòria i el respecte dels responsables que se’n cuiden. Ajuntem els esforços i disposem-nos a gaudir-ne.

El proper partit es juga a Cubelles el diumenge 1 de juny a les 11,45 h., si no hi ha modificació per part federativa, contra l’equip del  CUBELLES, C.F. "A". És el darrer partit de la temporada i volem que sigui memorable.

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Sergi i Javi (porters);  David, Joan M., Toni, Gerard P., Gerard M., Xavi, Pau, Miquel, Edgar, Julen, Marc, Tacha, Joan F., Marcel (1), i Oscar.