28 Gav
Gava "D"
F.E. Atlètic "A"

Aquesta vegada ens va tocar veure un dels millors partits de la temporada quan feia dies que reclamàvem el bon futbol que semblava haver-se perdut però que, en aquesta jornada, el vam tornar a gaudir.

Quan us trobeu al davant un bon equip que intenta jugar la pilota i que imprimeix un estil propi al seu joc amb detalls tècnics i tàctics de molt valor, afegint-hi alguns jugadors de qualitat individual destacada, tindreu un rival de molta entitat i complicat de guanyar ja que, el valor afegit que imprimeixen els fonaments de bona escola, acaben apareixent damunt del terreny de joc.

I això és aquest equip del Escola F. Gavà, un molt bon equip del qual ja n`havíem fet elogi de les seves virtuts;  us remeto a la crònica del partit de la primera volta que varem jugar a casa que podeu trobar a: http://www.fundacioatleticvilafranca.cat/equips/infantil/13-cronica-infantil-a/739-gran-partit-de-l-infantil-a-que-s-imposa-a-un-molt-bon-equip-de-l-escola-f-gava-c

Aquest nostre infantil disposa de molts recursos i, amb rivals que surten a practicar bon futbol, són capaços de jugar millor que ells i, a més, afegint-hi recursos que els donin avantatges que decantin el partit al seu favor. Quan al bon joc hi afegim intensitat, concentració, entrega i poder físic pot resultar una barreja difícil de digerir pels contraris. L’equip va sortir molt conscient de la transcendència del partit i, ja des del primer minut, el llistó del joc va ser molt alt. Aquí deixeu-me que faci un elogi al molt bon treball de l’equip tècnic ja que, les seves indicacions i correccions des de la banqueta, van donar molta seguretat a la interpretació del joc a dins del camp. Vaja, un tándem (jugadors i còs tècnic) excels. Destacar que tots els jugadors van estar a un gran nivell i aplaudir el gran esforç de tothom per aconseguir aquest valuós triomf.

El proper partit serà a casa contra el  ATLETIC SANT JUST . F. C.  el dissabte 24/05/14 a les 10,30 h.

Alineacions(els gols entre parèntesi): Sergi i Javi (porters);  Oscar, Joan M., Toni, Marc (1), Guillem, Gerard P., Xavi, Miquel, Pau, Edgar, Tacha, Joan F., Marcel (1), David i Julen (1).