27 Viladecans
Rubi "A"
Gornal "A"

En un partit en el qual prima més l’efectivitat que no pas el bon futbol, les ànsies per sumar els tres punts no ens deixen veure la millor versió del nostre equip i la precipitació s’instal•la en el camp per voler resoldre les jugades amb rapidesa.

Tenim la temporada a les acaballes i els objectius sembla que no arribin o que, si més no, els veiem en una situació complicada d’assolir al mateix temps que a tocar dels dits.

Igual que una carretera de muntanya en la qual el cim en línia recta es veu relativament a prop però que el camí que hi mena va seguint les vessants de baix a dalt. Ho trobem llarg i ple de cargolats retombs, però cada un d’ells a més alçada que l’anterior. I no podem anar pel dret ja que tenim el perill d’estimbar-nos. Hem de seguir el traçat tomb (partit) a tomb (partit) sense pensar en el que s’ha fet si no en el que ens queda per arribar dalt de tot i en fer el cim, aturar-se i gaudir de la vista que s’ofereix fins l’horitzó i, en girar el cap enrere, recordar l’esforç que ens hi ha portat.

Les presses no són bons companys de viatge i comporten precipitacions i angoixes quan les coses no surten. El Viladecans va venir a fer el seu partit sense pressió i treballant molt. Són un equip jove, amb bons jugadors i de qualitat, que vol jugar la pilota i que, de la primera volta amb ara, han fet un salt endavant en el seu joc. Sens dubte que el proper any serà un grup dels capdavanters de la categoria.

Per part de l’Atlètic, els jugadors sembla que els cremi la pilota i que es vulgui arribar a la porteria contrària quan abans millor. Hem d’asserenar-nos tots plegats i tenir paciència, que les coses ja sortiran. Qualitat n’hi ha i l’esforç hi és; hem de trobar el tempo adequat a cada situació. De segur que en sortirem. Ho donarem tot per què així sigui.

El proper partit es juga a Gavà el diumenge 18 de maig a les 12 del migdia contra l’equip del  ESCOLA F. GAVÀ, . Anirem amb autocar.

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Javi i Sergi (porters);  David, Guillem, Joan M., Toni, Gerard P. (1), Gerard M., Xavi, Pau, Edgar (1), Julen, Marc (1), Tacha, Joan F. (2), Marcel, Alex i Oscar.