26 E. Prat Blaugrana
Gornal "A"
Olimpic "A"

En un partit no apte per cardíacs, un gol al darrer minut del temps reglamentari possibilita la recuperació del liderat aprofitant l’empat de l’anterior primer classificat.

A mida que el partit avançava, es veia que serien els petits detalls i la varietat de recursos de l‘equip que millor sabés aplicar-los, els que decidirien el matx.

I aquest, per joia nostra, va ser l’Atlètic, tot i que en les acaballes del temps, per premiar la decisió i la creença en la victòria. La prova d’aquesta fe i convenciment de les pròpies forces es va veure en l’execució del gol ja que va venir en un remat de cap en la centrada d’un córner que toca al travesser i que el jugador, lluny de quedar-se lamentant la poca sort, busca el refús amb tota la seva ànsia i aconsegueix controlar l’esfèrica abans que hi arribi cap contrari per finalment introduir-la al fons de la porteria pratenca. Un gol que, ara mateix, val per sumar tres punts però que pot valer el seu pes en or cara a un futur proper.

L’equip de l’Escola de Futbol Prat Blaugrana va mostrar una solidesa i nivell de joc molt destacables amb una intensitat poc habitual com si impedir-nos assolir el liderat els donés un plus de motivació afegit. Cadascú sap quins són els seus objectius i el que nosaltres teníem molt clar era el nostre: la victòria si o si. Fins i tot renunciant, si no hi havia altra alternativa, al sistema tàctic propi; però no va ser necessari ja que n’hi va haver prou amb un canvi de posicions de jugadors sense modificar l’habitual 4 - 4 - 2.

Ara ens toca ser prudents i humils vers els propers rivals. Demostrem que els partits es guanyen amb actitud, concentració i treball. El fruit és a la vora i només depèn de nosaltres. Som-hi Atlètic.

El proper partit serà a casa contra el  VILADECANS U.D. el dissabte 10/05/14 a les 10,30 h.

Alineacions(els gols entre parèntesi): Sergi i Javi (porters);  Oscar, Joan M. .(1), Toni, Guillem, Gerard P., Gerard M., Pau, Edgar, Tacha, Joan F., Marcel, Alex, David i Julen.