25 Sant Sadurn
Molins
Gornal "A"

Els de la Capital del Cava només van plantar cara el primer quart d’hora, fins que van encaixar el primer gol, tot i que ja s’havien disposat de diverses ocasions per bellugar el marcador.

A la fi de la primera part ja assenyalava un clar 5 a 0 que ens feia albirar que tindríem una segona de proves tàctiques i tècniques amb canvis de posicions de jugadors per valorar la seva polivalència i també buscar llargues possessions de pilota amb variacions constants per tal que el protagonisme individual dels jugadors passés a un segon terme i prevalgués el joc de conjunt.

Tot i això, encara es van marcar tres gols més que deixaven el 8 a 0 final. Partit doncs amb poca història en el qual va tornar després de la seva lesió el porter Javi.

El proper partit es juga al Prat de Llobregat el diumenge 4 de maig a les 10 del matí contra l’equip del ESCOLA F. PRAT BLAUGRANA . Anirem amb autocar.

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Javi i Sergi (porters);  David, Guillem, Joan M., Toni, Gerard P., Gerard M., Xavi (1), Pau, Edgar (1), Julen (1), Miquel, Tacha, Joan F. (3), Marcel (2), Alex i Oscar.