24 Sant Ildefons
Sant Ildefons "B"
F.E. Atlètic "A"

Les emocions, en forma de desencís, fan efecte en la plantilla quan veu esvair-se de la punta dels dits un empat que ja acaronaven i que valia el seu pes en or de cara al desenllaç de la Lliga.

Quasi tota la segona part amb dos jugadors menys, el marcador en contra per un gol desafortunat des de mitjans de la primera part, un penal a favor no assenyalat (vegeu foto), un contrari amb molt d’ofici que se les sabia totes (les bones i les no tan bones), un arbitratge que .

.......... no, no, nosaltres no parlem mai dels “referees” (vaja, ja fem com els místers dels professionals), al darrer minut de partit se’ns obren les portes de l’empat, els nostres jugadors que ho van donar tot fins a l’extenuació. Tantes coses sentides que al final van desembocar en l’enfonsament anímic dels nostres jugadors. Emprenyats, plorant sense aturador, trencats, sense alè, renecs, .............abraçades, paraules d’ànim pels inconsolables, desitjos, conjures, la relaxació sota l’aigua. Són les imatges úniques i impagables d’un vestidor amb sentiment d’equip.

Deixeu-me fer una pinzellada sobre allò que diem que no en parlem mai. Aquest grup ja porta unes quantes temporades jugant i no recordo que n’expulsessin a cap dels seus jugadors. En aquest partit, se’n van dos d’ells cap al vestidor abans d’hora per acumulació de targetes. O coaccionar a un jugador verbalment amb males maneres quan no li xiulen un penal claríssim. N’hi ha per no entendre-ho....... o pot ser si.

Ens hem de quedar amb la bona imatge de lluita, treball i esportivitat que es va donar i emplaçar als jugadors a no defallir i estar a punt per si es produeix l’ocasió.

El proper partit serà a casa contra els veïns de la Capital del Cava,  SANT SADURNI, U.E. "A", el dissabte 26/04/14 a les 10,30 h.

Alineacions(els gols entre parèntesi): Sergi i Jordi (porters);  Oscar, Joan M., Marc, Guillem, Gerard P., Xavi, Pau, Edgar, Miquel, Tacha, Joan F., Alex, Cesc i Gerard M.