23 Santboi
F.E. Atlètic "A"
Santboia "B"

Un potent Sant Boi s’emporta un punt del municipal vilafranquí en el partit amb més intensitat que s’hi ha vist aquesta temporada.

Va ser un duel futbolístic d’alta tensió amb dos rivals que es temien mútuament i no els faltaven raons ja que, pel què es va veure damunt el terreny de joc (i a l’anada també va ser igual), la balança de les virtuts va quedar molt equilibrada.

De ben segur que ambdós equips són capaços de practicar millor futbol però, en aquest partit, va prevaldre la força, l’entrega, la intensitat i l’estratègia del respecte al potencial del contrari per davant del joc creatiu propi.

Un rival molt fort en totes les facetes del joc contra la solidesa i solvència contrastada del nostre infantil. Pot ser que tant de respecte per les virtuts alienes impedissin la fluïdesa de les pròpies i que els nervis no permetessin que sortís tot el control del joc que era desitjable per endur-se la victòria. Amb una graderia que feia goig de veure (gràcies atlètics), l’emoció va ser-hi present des del primer minut i la incertesa pel marcador va mantenir-la fins el final. Destacable l’esperit de lluita i entrega de tot l’equip sense esmerçar esforços, amb molta intensitat però excés de nervis, en ser conscients de la importància del què s’hi jugaven,

El repartiment de punts no va deixar satisfet a cap dels dos equips ja que les expectatives de cadascun passava per la victòria i evitar que un tercer en sortís beneficiat però ara és imprescindible no perdre punts i seguir pel sender de victòries que tant bé coneixem aquesta temporada. S’ha de demostrar que podem ser els millors i convèncer-nos que podem guanyar a qualsevol dels rivals. Els arguments hi són, ara només falta posar-los en pràctica i continuar lluitant sense desmai. Queda poc i qualsevol errada pot ser definitiva. Podem i n’estem convençuts.

Entre aquest partit i el següent es decideix gran part de la Lliga. El proper partit visitem el camp del segon classificat, Sant Ildefons de Cornellà, dissabte 12 d’abril per jugar a les 5 de la tarda h.. S’hi va en autocar.

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Sergi i Jordí (porters);  Oscar, Marc, Joan M., Xavi, Edgar, Julen, Miquel, Guillem, Marcel (1), Joan F., Pau, Tacha, Gerard M., Gerard P. i Alex..