22 Stoitchkov
Gornal "A"
Suburense

Plàcida victòria de l’Atlètic en un partit que dins el camp no va respondre a les expectatives d’emoció avant matx que sempre generen aquests enfrontaments amb els vilafranquins de l’Stoitchkov.

Ben aviat es va marcar el primer gol que va servir per donar la tranquil·litat necessària i tenir la fluïdesa en el joc que comporta el control de totes les situacions del partit, tant en la creació, com en l’atac, com en la defensa.

Hi va haver un element que no es pot controlar però si que s’ha d’intentar minimitzar-ne els seus efectes: el vent. En els primers 35 minuts, al municipal espirallenc semblava que els avui visitants anaven amb l’aire a favor i això els afavoria a l’hora d’atacar i allunyar la pilota de la seva àrea. No obstant, es cert que es va intentar no jugar pilotes per dalt i si que es feien més passades a ras del terra i reduint les distàncies amb combinacions ràpides, esperant l’oportunitat de la passada llarga a l’espai per les cavalcades dels jugadors que entraven per banda i podien crear clares situacions ofensives de superioritat. En finalitzar la primera part, al marcador hi havia un clar 0 a 3 que reflectia la superioritat atlètica. A la segona, es podia pensar que els locals s’acostarien més a l’àrea de l’Atlètic, en jugar a favor del vent, però res més lluny de la realitat ja que es va augmentar el resultat amb dos gols més i es va disposar de nombroses ocasions que, per la falta de sort o el poc encert, no es van acabar materialitzant. El gol del Stoitchkov va venir per un estrany efecte en la trajectòria d’una pilota sense perill aparent i que va acabar al fons de la porteria però no van disposar d’ocasions. Poc bagatge ofensiu dels locals quan, a priori, disposen d’un notable poder golejador.

El proper partit serà a casa contra el  SANTBOIÀ, F.C., un dels rivals directes en la lluita pel campionat, el dissabte 05/04/14 a les 10,30 h.

Alineacions(els gols entre parèntesi): Sergi i Arnau (porters);  Oscar, Joan M. .(2), Toni, Marc, Gerard P., Xavi, Pau, Edgar, Miquel, Tacha, Joan F. (3), Alex, David i Marcel.