21 Igualada
F.E. Atlètic "A"
Igualada "C"

En un partit ben controlat, la falta d’encert de cara a la porteria contrària, propicia que un gol de l’equip visitant posi emoció on havia de parlar-se d’una plàcida victòria local.

L’emoció o patiment venia més per la dinàmica d’errades pròpies que pels encerts dels igualadins. De fet, quan es van acostar en el marcador, la reacció de l’Atlètic d’anar a resoldre el partit, ens va deixar veure la gran diferència entre els dos equips però en el futbol a més de jugar bé s’ha de marcar i, quan les ocasions no s’encerten, ens ve al cap aquella dita que ens diu que després vénen els laments.

Per sort no va ser així i al darrer minut arribava el gol de la sentència tot i que en l’afegit se’n podien haver marcat un parell més.

Ja ho hem vist en d’altres ocasions que, en no “matar” el partit quan les ocasions són abundoses, deixem que el rival s’ho cregui i hem d’acabar patint fins al final quan, per joc i ocasions, no havia de ser així. Aquest partit era per, tranquil·lament, anar al descans amb 4 o 5 gols a 0 i, en canvi, sense cap ocasió de gol, els de la capital de l’Anoia s’hi posen dins per un penal innocent i injust. L’Atlètic va pujar una marxa però, tot i tenir molt clares ocasions, no es marcava i qualsevol jugada dels visitants feia aparèixer l’angoixa del resultat ajustat. En marcar el tercer, les cares d’alleujament eren ben visibles entre l’afició atlètica.

En positiu hem de valorar l’esperit de lluita dels nostres jugadors i la creença en les pròpies forces ja que, excepte 5 minuts posteriors al gol visitant, el domini del joc i la possessió de la pilota van ser de l’Atlètic amb molta claredat. En l’altra banda, hem de posar-hi l’abús de la passada llarga (en aquest partit, menys) des de la zona de defensa cap a la d’atac que sovint acaba amb pèrdua de pilota.

El proper partit tenim derbi local ja que anem al camp de l’Stoitchkov, al municipal de l’Espirall, el dissabte 29 de març per jugar a les 12 h..

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Sergi i Martí (porters);  Guillem, Joan M. (1), Toni, Gerard P., Xavi (1), Pau, Edgar, Julen, Miquel, Tacha, Joan F. (1), Alex, Oscar i Cesc.