Segona Catalana Grup 3
Suburense - Espluguenc "A"

? - ?

Febrer
Sitges

Mpal. Aiguadolç

Suburense
Espluguenc "A"

Joc que va anar de més a menys que exigeix tirar de les cartes amagades que no aporten brillantor però si que són efectives en algunes ocasions.

En un partit que estava ben controlat sense que els locals inquietessin la porteria atlètica, amb el marcador a favor per la mínima i errant clares ocasions, a falta d’un quart per la finalització, se’ns van complicar les coses en marcar el Marianao el seu gol després d’algun avís anterior.

Llavors l’Atlètic es va posar les piles i va anar a buscar els tres punts, en una arrancada de vergonya i orgull a l’hora (fem pinya!!), deixant clar que no es vol deixar anar cap punt, si més no, quan demostres ser superior en molts aspectes del joc. Certament que no és la forma més ortodoxa d’imposar el teu concepte tècnic de futbol i que no es correspon amb l’excel·lència que s’intenta inculcar a través de la continuada insistència dels tècnics i entrenadors. Si, és veritat, però.........hi han moments que s’imposa el sentit pràctic per damunt del pragmàtic.

És clar que no podem estar satisfets més que pels tres punts però, al mateix temps, ho podem veure com una faceta versàtil que pocs conjunts tenen a l’abast. Això no pot ser un recurs habitual ja que la seva eficiència rau en la seva excepcionalitat i, amb equips de més potencial, pot no donar resultat positiu i llavors la superioritat ha de venir per un millor concepte del  joc. Per tant, s’ha de seguir treballant en el camí de millorar la tècnica i el posicionament, el control i la velocitat, l’esforç i el joc de conjunt. Hi hem d’arribar i no serà sense la feina i el compromís de voler ser-hi.

El proper partit serà a casa contra el IGUALADA, C.F., el dissabte 22/03/14 a les 10,30 h.

Alineacions(els gols entre parèntesi): Sergi i Jordi (porters);  Oscar, Joan M. .(2), Toni, Marc, Gerard P., Xavi, Pau, Edgar, Miquel, Tacha, Joan F, Guillem i Alex.

Nom arxiuAccióMida
20 Marianao 1 220 Marianao 1 2jpeg126.46 kB