19 Vilanova
F.E. Atlètic "A"
Vilanova "B"

L’Atlètic s’emporta amb claredat el derbi del Gran Penedès contra un fluix Vilanova que no va estar a l’alçada de les expectatives prèvies.

Hi havia molt respecte a aquest equip vilanoví ja que, sent un equip més jove que el nostre, al partit de la primera volta, ens van complicar molt de poder guanyar-lo i, precisament per ser novells, són conjunts que acostumen a tenir una progressió positiva en el seu joc.

No va ser el cas, almenys en aquest partit, i la primera part ja va acabar amb un clar 3 a 0, que podia ser tranquil·lament de 6 o 7  a zero, per les nombroses ocasions que van disposar els locals i les nul·les dels visitants.

A la segona part, amb la nitidesa al marcador i el joc ben controlat, es va afluixar el ritme i van anar apareixent els vicis habituals de voler imposar el joc individual per sobre del col·lectiu, s’agreuja l’abús del joc directe i poc elaborat,............., en fi, tot allò que critiquem tantes vegades però que en aquest partit no va ser tant greu per la contundència de l’electrònic.

Es cert que som exigents però si volem estar a dalt, ho hem de ser. I també per que sabem de les possibilitats d’aquest equip. No s’hi val a badar i no es pot perdre la seriositat i la concentració. Tots hi hem de creure.

El proper partit ens desplacem amb autocar al camp del Marianao Poblet, el diumenge dia 16 de març per jugar a les 16 h. contra l’únic equip que ha estat capaç de guanyar-nos aquesta temporada.

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Jordi i Sergi (porters);  Guillem, Joan M. (1), Toni, Marc, Gerard P., Xavi, Edgar, Marcel (1), Julen, Miquel, Tacha, Joan F. (2), David, Alex i Oscar.