18 Ribes
F.E. Atlètic V. "A"
Espluguenc "A"

Partit de dues parts ben diferenciades en el qual el millor va ser que es va guanyar el partit i això serveix per mantenir el liderat.

Com tradicionalment passa en aquests partits de rivalitat comarcal, va ser un encontre travat i intens per la motivació especial emprada pels jugadors locals cada cop que s’enfronten a l’Atlètic i de futbol no se’n va veure gaire.

Molta pressió dins i fora del camp a la cerca de qualsevol petit detall que podés contrarestar la teòrica superioritat dels visitants i mirar d’equilibrar les forces. El més destacat dels atlètics va ser el joc de control de la primera part, però que a la segona es va diluir per la manca de concentració global de l’equip salvant algunes excepcions sempre habituals.

No hi poden haver excuses al pobre joc exhibit al camp del Bosc de la Plaça de Sant Pere de Ribes a la segona part.  Si tothom no rema en la mateixa direcció i no es busca l’eficàcia del conjunt deixant de banda les aventures individuals, s’arriba a perdre el control de la situació i apareixen les angoixes. Quan el marcador es ajustat, cada jugador ha de deixar el lluïment personal aparcat i buscar l’associació amb els companys pel bé de l’equip sense oblidar que al davant hi ha un altre equip que hi posa tot i més per complicar-nos el partit. Aquestes actituds serveixen per posar-li fàcil als tècnics a l’hora de donar més minuts a uns jugadors o altres. I no ha de ser així, ja que amb esforç i entrega, els entrenadors han de tenir dubtes per confegir les alineacions. Au va nois, teniu de fer que es trenquin el cap per decidir-ho.

El proper partit serà a casa d’aquí a dues setmanes, ja que hi ha jornada de descans pel Carnaval, contra el VILANOVA GELTRU C.F. "B", el dissabte 08/03/14 a les 10,30 h.

Alineacions(els gols entre parèntesi): Javi i Sergi (porters);  Oscar, Joan M., Toni, Marc, Gerard P., Xavi, Pau, Edgar, Miquel, Tacha, Joan F.(1), Julen, Guillem, Gerard M. i Alex.