16 Castelldefels
Atlètic "A"
Gornal "A"

Concentració màxima a la recerca del bon joc per esvair els dubtes sobre les possibilitats de l’equip de cara a consolidar el liderat.

Aquest triomf no es podia escapar i la part tècnica el va plantejar des el convenciment que el control del joc ens portaria a assolir els tres punts i, tant o més important, recuperar les sensacions d’equip solvent que semblava s’havien perdut darrerament.

L’horari pot ser no era el més adient (o pot ser que si) però no va ser impediment perquè els jugadors sabessin perfectament quin era el seu rol dins el camp. Una primera part amb molta elaboració i control, van donar pas a una segona amb més profunditat i sense fissures, fins el punt que el nostre porter no va tocar ni una sola pilota, ni tant sols amb els peus; un fet poc usual, tot i jugar a favor de vent, però que demostra  l’aplicació de l’equip. No es va abusar gens del joc vertical que darrerament semblava imposar-se i es va tornar a les jugades elaborades de passades curtes. Esperem que sigui el retorn al bon futbol. Ja només ens falta, a risc de fer-nos pesats de tant repetir-ho, afinar la punteria cara al gol. De moment, però, elaborem les ocasions i després ja ho ajustarem.

S’ha de creure-hi i recuperar l’estil de joc que semblava perdut. La seriositat i implicació de tots és fonamental. No hi valen excuses i en aquest projecte només hi caben aquells que ho donin tot sense reserves; els qui no ho facin, seran simples comparses d’acompanyament sense protagonisme.

El proper partit serà a casa contra el  BLANCA SUBUR, C.F. "A", el dissabte 15/02/14 a les 10,30 h.

Alineacions(els gols entre parèntesi): Sergi i Javi (porters);  Joan M., Toni, Marc (1), David, Gerard P., Xavi,  Edgar (1), Miquel, Tacha, Joan F., Julen, Guillem, Gerard M. i Alex.