15 Cubelles
Begues "A"
Can Trias

Els visitants van fer el seu partit conscients de les seves limitacions i els locals no van saber estar a l’alçada del què s’ha d’exigir a un equip que vol continuar ocupant els actuals llocs de privilegi.

Sembla una situació irreal ......... però va passar. El pitjor partit de la temporada es va veure en aquesta jornada; la que tancava la primera volta.

Semblava el joc dels despropòsits. L’ansietat per voler resoldre aviat es va apoderar del jugadors de l’Atlètic i els minuts anaven passant sense que es bellugués el marcador. Abusant del joc directe i nul·la elaboració, tot i tenir ocasions clares, no en va reeixir cap ni una. S’havia perdut l’estil de joc de tocar, pacient i precís, en el qual el conjunt està pel damunt de les individualitats i tothom participa. Cadascú fa la guerra pel seu compte i les pilotes han d’arribar a dalt, quan més aviat millor; sense precisió en la passada ni incorporacions dels companys, els rivals tenen més facilitats  per defensar la seva porteria. Això sense comptar les errades no provocades en clares ocasions. En el futbol hi juga la sort i, si alguna de les primeres hagués entrat, parlaríem d’un altra partit . Però aquesta sort a voltes és esquiva i hem d’anar a buscar-la. I insistir, i tornar-hi, i una altra vegada, i més............i fins que surti allò que es busca. Això només s’aconsegueix amb treball i paciència i amb el convenciment del què s’està fent.

S’ha de replantejar la situació si els objectius han variat i tothom ha de ser conscient i responsable del seu paper i participació dins del conjunt. Aquells que no poden aportar la seva millor versió, han de treballar més per assolir-la i l’exigència i compromís han de ser els màxims. Tenim un gran equip, amb grans jugadors, però es necessita tota la implicació. Això no és un grup per anar a passar l’estona; ja n’hi ha d’altres que fan aquesta funció. És un grup d’escollits i qui no està a l’alçada del compromís que s’espera, no pot tenir el mateix protagonisme que aquell que si hi està. Esperem que aquest partit serveixi, si més no, per esperonar a tot el grup davant el toc d’atenció que representa. I quan es diu tots, vol dir totes les parts: jugadors, tècnics i familiars.

La propera jornada ens desplacem a Castelldefels amb autocar el dissabte 8 de febrer a les 12,30 h., per jugar a les 14,30 h..

Alineacions: Javi i Sergi (porters);  Joan M., Toni, Marc G., David, Xavi , Edgar, Julen, Joan F., Tacha, Gerard M., Pau, Oscar, Alex, Guillem i Marc Moreno.