14 Sant Just
Can Trias
Atlètic "A"

Una primera part molt pobre en joc dóna pas a una segona millorada, si més no en ocasions, que exigeix un gran esforç per superar un molt correcte Atlètic Sant Just.

Partit amb dues parts molt diferenciades; la primera, gris, sense idees ni convicció, amb ocasions clares però errades i, a més, en una jugada a pilota parada, la falta de concentració ens costa un gol; a la segona, amb canvis de jugadors i d’actitud, augmenten les ocasions clares però amb poca efectivitat i, només a base de lluita i coratge, s’aconsegueixen els tres punts.

Sort n’hi ha de tenir un equip amb jugadors que agafen la responsabilitat de “tirar del carro” i arrastrar els companys per superar situacions quasi desesperades però que deixen mal regust de boca.

Estem arreglats si els gols els fan els jugadors que ocupen posicions defensives, tot i que són tan vàlids com els dels davanters, però això ens fa pensar que encara s’ha de treballar molt la part del domini del joc i les actituds des del treball i la concentració. Creure que som molt bons i guanyar abans de jugar, pot portar-nos als laments i a l’impotència del fracàs pels demèrits propis. Quan no hem estat prou seriosos i concentrats, han aparegut les presses i l’ansietat que sovint són mals companys de viatge. Aquestes “virtuts” tant casposes i tòpiques del coratge i l’empenta han de deixar pas al futbol seriós i treballat del domini del partit per la possessió de la pilota i la mobilitat de posicions en la cerca de superioritats enfront del rival. Guanyar per haver estat millors demostrant-ho al terreny de joc, i sempre des de el treball i respecte al contrari, serà la forma de guanyar-nos el reconeixement dels rivals. Apa, per la feina i a aprendre dels errors per no repetir-los.

El proper partit serà a casa contra el  CUBELLES, C.F. "A", el dissabte 01/02/14 a les 10,30 h., per tancar la primera volta.

Alineacions(els gols entre parèntesi): Sergi i Martí (porters);  Joan M. (1), Toni, Marc (2), David, Gerard P., Xavi,  Edgar, Marcel, Miquel, Tacha, Joan F., Pau, Oscar, Julen i Alex.