13 Gav
F.E. Atlètic "A"
Gava "D"

Es va veure molt de tot, fins i tot pluja, assolint tres punts molt valuosos que fan que l’equip continuï a dalt de la classificació.

Els del Baix Llobregat van plantejar un partit amb un inici trepidant que va obligar als nostres a recular i treure totes les seves armes per contrarestar la pressió visitant.

Tot i així, la intensitat defensiva dels locals va anar apaivagant l’impuls gavanenc i el darrer quart d’hora de la primera part ja va ser de color més atlètic, fins i tot amb un pal que va evitar que es desequilibrés el marcador abans del descans. La segona part va començar amb el domini de l’Atlètic que es va reflectir amb el primer gol al minut 5, en resoldre un embolic dins l’àrea del Gavà, després de diversos refusos defensius. El 2 a 0 va ser fruit d’un gran llançament de falta directe a falta de dotze minuts pel final. Ja a partir del primer gol, els visitants van incrementar la velocitat i intensitat de les seves accions per buscar un resultat més favorable però el gran treball de tot l’equip local ho va impedir. Hem d’aclarir que el Gavà ha estat un dels millors equips que hem trobat aquesta temporada i dels que practica millor futbol, com és habitual en ells, intentant sempre jugar la pilota amb criteri i des de darrera.

S’ha de felicitar tots els jugadors  de l’Atlètic per la gran feina feta en aquest partit i creure sempre en les seves possibilitats. Amb contundència al darrera, intensitat a la línia de mitjos i amb profunditat al davant, el triomf no es podia escapar. Com així va ser; treball, intensitat, possessió de pilota, control dels temps del partit.......; de tot i força; fins i tot estones de molta pluja. Ni amb alguns jugadors d’equip de superior categoria, els de Gavà van poder amb els nostres i això parla del respecte que li tenen a l’Atlètic i la consideració que mereix aquest equip als rivals. Podem sentir-nos orgullosos.

Ara hem d’intentar mantenir aquesta  línia de treball i compromís i no deixar que el afalacs ens facin disminuir la concentració. A continuar per aquest camí.

La propera jornada ens desplacem a Sant Just amb autocar el diumenge 26 de gener per jugar a les 10,45 h..

Alineacions: Sergi i Javi (porters);  Joan M., Toni (1), Marc G., David, Xavi , Gerard P., Edgar, Julen, Miquel (1), Joan F., Tacha, Gerard M., Pau, Oscar i Alex.