Segona Catalana Grup 3

Camp Municipal Can Trias

Can Trias
Despí "A"

La superioritat a tots els nivells que hi ha entre els dos equips, ens porta a un triomf ampli que encara ho podia ser més per poc que s’aprofitessin les clares ocasions.

Després de la ressaca de festes, ja ens anava bé tenir un partit de poca exigència donat que es veia la dificultat en la concentració per encarar-lo amb prou seriositat.

No podem dir que s’hagi vist un bon partit, però tampoc acompanyava gaire el rival per fer-ho i era més fàcil caure en el joc individual i directe que no pas en el de conjunt i d’elaboració, com així va ser. Altra volta hem d’insistir, a risc de fer-nos pesats, en la falta d’efectivitat cara a la porteria contrària que realment és desesperant en veure la multitud de claríssimes ocasions no aprofitades. Sempre es pot dir que és positiu que les ocasions existeixin, i tant que si, però no estaria de més buscar una major efectivitat. Encara sort que defensivament som el millor equip de la categoria i, a primer cop d’ull, el balanç global és molt positiu però estem a molta distància del màxim golejador i dubto que tinguin més ocasions que nosaltres.

En fi, esperarem que s’afini tot plegat un xic més i tornem a les sensacions del darrer partit del 2013 que van ser molt positives.

Proper partit a casa contra l’ESCOLA F. GAVA, C. el dissabte 18/01/14 a les 10,30 h..

Alineacions(els gols entre parèntesi): Javi i Sergi (porters);  Joan M. (1), Toni, Marc, David, Gerard P., Gerard M., Xavi,  Edgar (1), Marcel, Miquel, Tacha, Joan F. (2), Pau, Oscar, Julen (1) i Alex.

Nom arxiuAccióMida
12 Viladecans12 Viladecansjpeg94.16 kB