Sortida Sant Sadurni

Bon dinar, millor beure, interessants visites i excel•lent companyia que fan d’aquesta una jornada ben complerta sense oblidar que, per iniciar-la, els nois hi van posar de la seva part tot guanyant el partit.

El passat diumenge 15 de desembre els integrants de l’Infantil A, jugadors, cos tècnic i familiars, van dur a terme una jornada d’activitats complementant el partit que van disputar a la Capital del Cava, Sant Sadurní.

El programa del dia va ser: Partit oficial, visita a Cava Mestres, visita a Xocolata Simón i dinar al Rest. La Terrassa del Cava. Totes les activitats van ser exitoses i  de molt bona acceptació.

El partit es va guanyar clarament i, si l’horari podia semblar un inconvenient per ser molt d’hora, a les 9,15 h., els pares dels jugadors ho van convertir en un al·licient per donar cabuda a la resta d’activitats.

En acabar l'esport, ens vàrem desplaçar a les caves Mestres, situades al bell mig de la població i propietat de la família del nostre jugador Marcel. Es tracta d’unes caves  amb un encant i un glamour especials, tal vegada provocats per la seva antiguitat i atractiu arquitectònic i, a més, també per la cura en preservar la qualitat del producte amb les pràctiques més ancestrals que fa que tinguin un plus diferenciador respecte d’altres caves. Ens esperava un itinerari ben interessant per copsar l’essència de la saviesa elaboradora de la família, pels soterranis foscos i tranquils on descansen les millors ampolles seguint per les estances multifuncionals del celler, que tant serveix per l’entrada i premsada del raïm com per fer els cupatges del most de les diferents varietats o per degorjar les preuades ampolles, acabant amb el producte finalitzat, etiquetat i encaixat per expedir-lo als seus clients. L’esperada degustació de diversos caves acompanyats del cant d’una oda al cava i a Sant Sadurní, magistralment interpretada amb aquella sensibilitat especial que hi sap posar el Ton, van cloure aquesta visita.

Tot seguit, anem a l’Espai Xocolata Simón Coll, a 100 metres de Cava Mestres on es projecta un audiovisual molt interessant sobre els orígens i l’elaboració de la xocolata amb degustació inclosa per acabar a la botiga i adquirir alguna de les especialitats de Simón Coll, a qual millor.

Es fa hora de dinar i cap al restaurant La Terrassa del Cava ja ens esperen. Allà, la família de la Trini de Torrelavit ens preparen dues grans taules per encabir tot el col·lectiu atlètic i fruir d’un àpat ben complert. Hi va haver els brindis reglamentaris i els bons desitjos de cara al futur.

Gràcies a tots els implicats en l’organització per aquesta gran jornada. Ja estem esperant la propera.