Foto Sansa 10
Can Trias
Espluguenc "A"

Encontre amb poca història, resolt amb autoritat per l’Atlètic i que serveix per anar rodant millores en el joc amb possessions llargues i control de pilota.

Poc a referir en quant al partit. Per part atlètica, destacar les bones intencions de joc que es van veure, sobretot en la primera part, que són tota una declaració d’intencions de voler jugar i tenir la pilota per disposar del control del partit.

Esperem que tingui continuïtat i s’assoleixi aquesta virtut que estava latent però no es manifestava amb suficient rotunditat. Sol·licitarem al Tió i als Reis que així sigui. A tall d’anècdota, dir que els tres jugadors que van ocupar la posició de central, van marcar un gol i que el jugador del nostre equip que és de Sant Sadurní, va aconseguir marcar de llançament de corner, tot i que a l’acta es va anotar com un gol en pròpia porta d’un defensa local. Els de la Capital del Cava, conscients de la seva inferioritat, no van perdre la cara al partit en cap moment i no van baixar els braços tot i els gols que anaven caient, la qual cosa és d’agrair  ja que es va poder veure un partit distret i amb molta esportivitat.

Tanmateix, fer-nos ressò que per una mala caiguda en l’escalfament previ al partit, el nostre jugador Guillem, com es pot veure en la foto que acompaña aquesta crónica, va patir una fissura en el radi del braç esquerra precisant d’assistència traumatològica amb immobilització de la part afectada (per cert, una molt bona feina de la facultativa que el va atendre) però tot i així va poder gaudir d'unes activitats paral·leles de caire socio-cultural-gastronòmic; per bé que aquesta és una altra historia........ Li desitgem una rápida recuperació.

Proper partit a casa contra l’ESCOLA F. PRAT BLAUGRANA el dissabte 21/12/13 a les 10,30 h. per acomiadar l’any i gaudir de les festes nadalenques.

Alineacions(els gols entre parèntesi): Javi i Sergi (porters);  Guillem, Joan M. (1), Toni (1), Marc (1), David, Gerard P., Xavi,  Edgar, Marcel (1), Miquel (1), Tacha, Joan F. (1), Pau, Oscar, Julen i Alex.