9 Sant Ildefons
F.E. Atlètic "A"
Sant Ildefons "B"

Una fluixa primera part dels locals, tot i millorar en la segona, no ens porta a una victòria que consolidés la posició de privilegi assolida aquest dijous passat en guanyar el derbi ja que els del Baix Llobregat duen a terme un partit molt seriós i s’emporten un punt de Vilafranca.

Ben posicionats, intensos, treballadors i amb molt d’ofici, els jugadors del Sant Ildefons van saber subjectar un Atlètic que, sobretot als primers 35 minuts, no disposava de la pilota per poder elaborar bones jugades i tenir el control del partit. En la segona, una lleu millora però no n’hi va haver prou per dinamitzar el joc tot i tenir més domini i possessió de la pilota. Amb molt d’ordre i disciplina tàctica, els visitants no van passar excessives angúnies per acomplir el seu objectiu de no perdre i als nostres els va faltar més profunditat i força en alguna de les oportunitats de què van disposar.

És primordial tenir més la pilota i elaborar les jugades amb paciència. No ens ha de superar l’ansietat ni les presses per arribar a dalt. Tenim un equip amb poca finalització i s’ha de treballar més en la posició i el joc dinàmic per poder rebre pilotes i donar opcions de passada als companys. Es pot treballar amb molta intensitat però si no hi ha un criteri clar de les accions per dominar el joc amb pilota, no serveix de res. Falta fluïdesa i frescor en les jugades. S’hi va molt, es lluita força, però sense convenciment. A veure si el descans de competició ens serveix per aplicar una millora en els conceptes de cerca de l’estil perdut.

Som-hi dons. Anem per feina i demostrem-nos que podem i que, a més, també ho fem.

Alineacions: Sergi i Javi (porters);  Guillem, Joan M., Toni, Marc G., Gerard P., Xavi , Edgar, Marcel , Julen, Miquel, David, Tacha, Joan F., Pau, Oscar i Alex.

Proper partit a Sant Sadurní , pendent de confirmar si és el 14 o el 15 de desembre.