7 Stoitchkov
F.E. Atlètic "A"
Stoitchkov "A"

En un derbi de poca qualitat i molt de fred, la merescuda victòria dels nois de la Fundació, comporta un plus afegit amb l’assoliment del liderat en solitari.

Es va disputar al municipal vilafranquí en l’horari poc habitual de les 19 h., el partit suspès per la pluja del passat 16 de novembre contra l’equip de l’escola que porta el nom del mític 8 del Dream Team, Hristo Stoitchkov. Sigui per tractar-se d’un derbi, per la pressió afegida, pel fred que feia, per l’il·luminació artificial, per ..............., es va veure un partit de poca qualitat futbolística. Diversos jugadors que es coneixen, que van a la mateixa escola o aula, que juguen junts al pati o que simplement són amics o coneguts; tot això pot explicar el pobre joc desenvolupat que es va veure al camp. En comptades ocasions es van veure espurnes de bon futbol tot i que els locals eren els que ho intentaven amb  més convicció ja que els visitants van venir a fer un partit més de contenció i de tractar d’allunyar la pilota quan s’acostava a la seva àrea que no pas de control i construcció amb transicions ràpides als davanters, esperant l’errada o mala col·locació de la defensa, per buscar la porteria local.

A la segona part, en la primera jugada ben portada per l’Atlètic, es va aconseguir l’1 a 0. Semblava que s’havia obert la capsa del joc però els visitants, quasi sense cap ocasió, es van trobar amb un gol a pilota aturada que significava un empat provisional del tot injust pels mèrits d’uns i altres per, tot seguit, tancar-se al darrera i intentar sortir al contraatac. Al final, dos gols en els darrers deu minuts que premien la major insistència local i la voluntat de buscar el triomf, deixaven el marcador en el 3 a 1 definitiu.

El proper partit ens visita el Sant Ildefons, un rival molt complicat amb estadístiques semblants a les nostres i que ens pot donar la mesura de continuar encapçalant la classificació.

Alineacions: Javi i Sergi (porters);  Guillem, Joan M., Toni, Marc G., Gerard P., Xavi (1) , Edgar, Marcel (1), Julen, Marc M., Tacha, Joan F. (1), Pau, Oscar i Alex.