Era un partit dels considerats, a priori, complicats de veritat contra un Santboià que era líder imbatut i l’equip més golejador amb tots els ingredients per consolidar la seva posició privilegiada. Al davant, la fortalesa defensiva de l’Atlètic i l’immens treball de tots els seus jugadors.

Va ser un matx amb molta lluita per part dels dos equips. Les estratègies tècniques dels entrenadors aviat van deixar pas a la pressió en totes les línies, a la intensitat en el joc i al sacrifici continuat a la recerca dels tres punts.

Un gran partit que va deixar petjada en el físic dels jugadors. Avui si que podem dir que s’ho han ben guanyat i, junt amb les cares de satisfacció, es podia veure en el vestidor el rostre del cansament reflectit agraint la relaxant dutxa.

No disposem d’arguments per parlar d’un partit de gran qualitat tècnica o de joc brillant (ambdós amb comptagotes) però avui feia falta un altre tipus de futbol, més físic i d’entrega per contraposar-ho a la pressió de l’equip del Baix Llobregat. Aquesta es deixava sentir a tots els nivells: al camp, a la banqueta, a la grada,.....però els atlètics ho van contrarestar amb concentració màxima, intensitat i treball. Felicitar a tots els jugadors per la gran feina que han fet.

La recuperació serà clau per afrontar tres partits que tenim en set dies ja que el proper partit serà el derbi local contra l’Stoitchkov el proper dijous a les 7 de la tarda, que es va suspendre en el seu dia per la pluja, i el dissabte 30 de novembre a les 10,30 h. rebrem el Sant Ildefons.

Alineacions: Sergi  i Javi (porters);  Guillem, Joan M., Toni, David, Marc, Gerard P., Xavi (1),  Edgar, Marcel, Miquel, Tacha, Joan F., Pau, Oscar i Alex.