6 Igualada
Can Trias
Olimpic "A"

Un tendre Igualada no pot plantar cara a un Atlètic que continua millorant però que no té suficient continuïtat per imposar la seva superioritat de conjunt.

Una primera part controlada del tot pels nostres però que no trobava reflex clar en el marcador per les presses en voler resoldre les oportunitats i l’habitual falta d’encert cara a porteria.

L’ansietat i la precipitació són males companyes dins un camp de futbol i, com feien les àvies, els bons guisats  i els millors brous necessiten el seu temps. A la segona meitat, alguns canvis de posició i petits retocs tàctics van portar a asserenar el joc; les ocasions i els gols anaven produint-se i la superioritat, ara si, es feia palesa  dins el terreny de joc. Al final, un 0 a 4 que deixava satisfet l’equip penedesenc destacant que es torna a deixar la porteria a zero.

Malgrat les bones sensacions en el partit, s’ha de continuar treballant per consolidar aquestes millores que es van percebent i sabem positivament que aquest equip les podrà assolir abastament ja que, amb la seva qualitat afegint-hi la voluntat de fer-ho, te encara molt recorregut per endavant.

En el proper partit tindrem derbi local ja que ens visita l’equip vilafranquí de l’Stoitchkov , el dissabte 16 de novembre a les 10,30 h..

Alineacions: Sergi  i Javi (porters);  Guillem, Joan M., Toni, David, Marc, Gerard P., Edgar, Marcel, Julen (2), Miquel (1), Gerard M., Joan F., Pau, Xavi (1), Oscar i Alex.